پژوهشگر دشتی برگزیده کشور شد
پژوهشگر دشتی برگزیده کشور شد

ندای استان: “لیلی زارعی” پژوهشگر شهرستان دشتی استان بوشهر در نخستین جشنواره کشوری تجارب و ایده‌های برتر اردویی برگزیده شد.

به گزارش ندای استان،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا  گفت: نخستین جشنواره تجارب و ایده‌های برتر اردویی و اردوگاهی کشور در رشته‌های نوشتاری (با تاکید بر اقدام پژوهی)، خاطره و دل‌نوشته، ویدئوکست، طراحی برنامه خلاقانه برگزاری اردوهای یک‌روزه و چندروزه در فضای حقیقی و مجازی، روایت‌گری راهیان نور دانش‌آموزی، راهکارهای توسعه اردوگاه‌های دانش‌آموزی برای فرهنگیان، شاغلان مدارس دولتی و غیردولتی، فعالان و پیشکسوتان اردویی از شهریورماه تا پایان آبان ماه سال جاری برگزار شد که چهار هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

حمید زارعی افزود: پس از بررسی آثار و نظر هیات داوران لیلی زارعی پژوهشگر و کارشناس فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی موفق به کسب رتبه برگزیده در این جشنواره کشوری شد.

وی افزود: این بانوی پژوهشگر  و فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستان اثر خود را در رشته نوشتاری (اقدام پژوهی) با عنوان “تأثیر اردوی کتابی بر رشد ادبی دانش‌آموزان روستایی” به دبیرخانه جشنواره ارائه کرده بود.

زارعی بیان کرد: از جمله اهداف برگزاری این جشنواره می‌توان به مستندسازی و دستیابی به اندوخته‌های تجربی تمامی همکاران شاغل در مدارس، مراکز پرورشی و ادارات آموزش و پرورش، شناسایی، معرفی و کاربست تجارب و ابتکارات و ایده‌های اردویی در مدارس، تدوین تجارب برتر اردویی و ظرفیت‌سازی برای ارتقای کیفیت خدمات اردویی، ایجاد و توسعه فرصت‌های مناسب برای ایده‌پردازی و طراحی راهکارهای نوآورانه در زمینه اردوهای دانش‌آموزی، استفاده ایده‌ها و تجارب اردویی و اردوگاهی در راستای تسهیل فرآیند طرح تحول نظام اردوهای دانش‌آموزی، ارتقای سطح توانمندی‌های علمی و مهارتی مربیان و برگزارکنندگان اردوهای دانش‌آموزی و ایجاد نظام تحول در برگزاری اردوها در فضای حقیقی و در بستر فضای مجازی اشاره کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کسب این عنوان را به جامعه فرهنگی، ادبی و پژوهشی شهرستان دشتی و سرکارخانم لیلی زارعی تبریک گفت.