ثبت دمای ۸.۵ درجه در گناوه
ثبت دمای ۸.۵ درجه در گناوه

ندای استان:معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر از ادامه روند کاهش دما در استان تا روز دوشنبه خبر داد و گفت: صبح امروز کمترین دما در گناوه با ۸.۵ درجه سلسیوس ثبت شد.

به گزارش ندای استان،زهرا راستگو بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا موج ضعیف بارشی در بخش‌هایی از سواحل جنوبی و برخی مناطق مرکزی استان خواهیم داشت که باعث بارندگی‌های پراکنده‌ای در نقاط مختلف استان خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین به سبب وزش باد شدید شمال غربی، خلیج فارس به خصوص در سواحل مرکزی و جنوبی استان مواج و متلاطم خواهد بود، که این وضعیت تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه با شمالی شدن جریانات جوی، روند کاهش دما نیز در استان آغاز شده است و تا روز دوشنبه ادامه دارد، عنوان کرد: صبح امروز کمترین دما از ایستگاه گناوه با ۸.۵ درجه سلسیوس گزارش شد و در سایر نقاط استان هم کم و بیش هوای سردی برقرار است.
وی گفت: از روز چهارشنبه استان دوباره تحت تاثیر یک سامانه بارشی قرار می‌گیرد.
راستگو بیان کرد: آخرین خروجی مدل‌های اقلیمی نشان می‌دهد بارش‌ها در زمستان نرمال و حتی در برخی مناطق بیش از نرمال خواهد بود و ماه به ماه بارش‌ها بهتر می‌شود.
  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما