مسئولان شهرستان تنگستان در نماز جماعت ادارات شرکت کنند
مسئولان شهرستان تنگستان در نماز جماعت ادارات شرکت کنند

ندای استان:فرماندار شهرستان تنگستان گفت: مسئولان شهرستان تنگستان در نماز جماعت ادارات شرکت کنند.

به گزارش ندای استان، احمد لطفی عصر دوشنبه در نشست شورای اقامه نماز تنگستان اظهار داشت: ادارات شهرستان تبلیغات و اقدامات فرهنگی ترویج نماز را به صورت میدانی اجرا کنند و بهترین اتاق ادارات خود را به نمازخانه اختصاص دهند.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: نماز یکی از موضوعات مهمی‌ست که به عنوان یک فریضه الهی واجب می‌بایستی به صورت کامل از آن بهره‌مند شد.

لطفی با اشاره به اینکه هر کسی در ترویج نماز هر تلاشی کند، ثواب محسوب می‌شود یادآور شد: متولیان نماز نباید منتی بر نماز داشته باشند و هر کاری که در این حوزه انجام می‌دهیم برای خودمان انجام می‌دهیم.

وی اضافه کرد: در فضای شهرستان و ادارات با استفاده از محتواهای مناسب از طرف روحانیون مبلغ، می‌توانیم بیش از گذشته در بحث ترویج نماز فرهنگ‌سازی لازم را انجام دهیم.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: وقتی ما مسئولان برای ترویج نماز کاری نکردیم، نباید انتظار داشته باشیم دیگران کاری کنند و یا نوجوان و جوان به سمت اقامه نماز ترویج شود.

لطفی با بیان اینکه کمال انسان با نماز اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: علی رغم اینکه در دیگر بخش‌ها پیشرفت داشتیم، در حوزه ترویج نماز پشتیبانی لازم را نداشته و اقدامات مؤثری صورت نداده‌ایم.

فرماندار تنگستان گفت: مصمم هستیم گام‌های بلندتری برای ترویج نماز در سطح شهرستان برداریم.

مقام عالی دولت ضمن بیان اینکه فرهنگ اقامه نماز را در بین خانواده‌هایمان ببریم، تاکید کرد: مسئولان شهرستان خودشان هم در نماز جماعت اداره‌شان شرکت کنند.