شاهین صعود کرد/ دو نماینده دیگر حذف شدند
شاهین صعود کرد/ دو نماینده دیگر حذف شدند

ندای استان:مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی کشور دقایقی به پایان رسید و نمایندگان استان بوشهر در این مرحله صاحب دو شکست و یک پیروزی شیرین شدند.

به گزارش ندای استان، مرحله سوم جام حذفی کشور در حالی امروز پیگیری شد که سه نماینده استان بوشهر در این مرحله در بیرون از خانه به مصاف حریفان خود رفتند و صاحب دو شکست در ضربات پنالتی و یک برد شیرین در پایتخت شدند.
شاهین بندر عامری که مهمان قشقایی شیراز بود نبرد دو تیم پس از نود دقیقه تلاش گلی در بر نداشت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود که در این مرحله تیم میزبان عملکرد بهتری داشت و به برتری چهار بر دو رسید.
اما در دومین دیدار تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف سایپا رفت و با ارائه نمایشی زیبا موفق شد میزبان نارنجی خود را با گلهای امیر حسین نوایی در دقیقه ۵۴ و حسن پولادی در دقیقه ۸۳ دو بر صفر شکست بدهد و به مرحله بعدی صعود کند که میزبان یک تیم لیگ برتری خواهد بود.
اما پارس جنوبی جم سومین نماینده استان بوشهر در این رقابت‌ها که مهمان استقلال ملاثانی بود دقایقی پیش پس از اینکه نبرد دو تیم در بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید در ضربات پنالتی این آبی‌پوشان میزبان بودند که موفق شدند با نتیجه چهار بر دو مهمان خود را شکست دهند و به مرحله بعدی صعود کنند.