انتقاد نماینده بوشهر از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی
انتقاد نماینده بوشهر از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی

ندای استان:نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ارتباط بیشتری داشته باشند و مشکلات بهداشت و درمان استان را برای پیگیری به ما منتقل کنند.

به گزارش ندای استان،عبدالکریم جمیری عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی و درمانی قلب بوشهر گفت: ما قدردان زحمات مجموعه کادر بهداشت و درمان در ایام کرونا هستیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین شرایط کاری را برای آنان فراهم کنیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مرکز قلب بوشهر به علت تک تخصصی بودن در کل استان و جلب اعتماد بیشتر بیماران جهت جراحی قلب و نجات جان تعداد زیادی از هم استانی‌ها و بعضاً از استان‌های مجاور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی اظهار داشت: هم در دوره‌های قبل و هم در دوره فعلی ارتباط بسیار خوبی با وزارت بهداشت و درمان و دکتر جان بابایی معاون درمان وزارتخانه داشته‌ایم و کمک‌های بسیار خوبی برای بیمارستان‌های گناوه، دیلم و بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر جذب کرده‌ایم.

جمیری افزود: انتظار ما این است که مدیران دانشگاه علوم پزشکی ارتباط بیشتری داشته باشند و مشکلات بهداشت و درمان استان را برای پیگیری به ما منتقل کنند، از ما بخواهند با وزیر جلسه بگذاریم و مشکلات را مطرح کنیم، ولی متأسفانه در این زمینه تعطیل هستیم، این طور نمی‌شود که همیشه ما برویم و بگوییم چه مشکلی دارید، باید مشکلات را دسته بندی کنند و از ما بخواهند که پیگیری کنیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: ما از خدا می‌خواهیم که خدمتی کنیم و در این زحماتی که کادر درمان متحمل می‌شوند، سهمی داشته باشیم.

اصغر بحرانی رئیس مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر نیز از حمایت‌ها و پیگیری‌های نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در رفع مشکلات حوزه درمان تقدیر و تشکر کرد.

  • منبع خبر : مهر