تمدید ثبت نام در طرح جهش تولید تا ۱۵ آذر
تمدید ثبت نام در طرح جهش تولید تا ۱۵ آذر

ندای استان:مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: نام نویسی در طرح جهش تولید مسکن از ۲۸ مهرماه شروع شده و تا ۱۵ آذر تمدید شده است.

به گزارش ندای استان،فرزاد رستمی افزود: شرایط چهارگانه‌ای برای ثبت نام وجود دارد که با دارا بودن آن می‌توان در این طرح ثبت نام کرد.

وی گفت: برخورداری از فرم جیم سبز یا به عبارتی عدم دریافت زمین دولتی یا وام تسهیلات یارانه مسکن توسط فرد یا افراد تحت تکفل، عدم برخورداری از املاک مسکونی (زمین و واحد مسکونی)، تاهل و ۵ سال سابقه سکونت در محل مورد تقاضا (برای نیرو‌های مسلح این شرط مستثنی) از شرایط چهار گانه است.

رستمی اضافه کرد: برای خانم‌های سرپرست خانواده با ۳۵ سال سن شرط تاهل وجود ندارد همچنین برای آقایان مجرد با ۴۵ سال سن نیز به زودی قانون تاهل حذف می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه تا کنون ۱۵ هزار نفراز استان در سامانه املاک مسکن نام نویسی کرده اند گفت: پالایش این افراد در حال انجام است، اما نکته حائز اهمیت اختصاص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای مرکز استان، ۳۰۰ میلیون تومانی برای سایر شهر‌ها، و ۲۵۰ میلیون تومانی برای روستاهاست که با حداقل آورده امکان ساخت وجود دارد.

رستمی بیان داشت: برخی طرح‌ها در بعضی شهرستان‌های استان شروع شده و پیشرفت خوبی هم دارد بخشی از زمین‌ها تامین شده و منتظر شناسایی دیگر اراضی هستیم که پس از تامین زمین، سامانه برای آن‌ها باز می‌شود. این منازل پس از ۲ سال به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما