بیمارستان پایگاه شهید یاسینی بوشهر بازسازی می شود
بیمارستان پایگاه شهید یاسینی بوشهر بازسازی می شود

ندای استان:فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: تلاش می‌شود همه بخش‌های بیمارستان امیرالمومنین پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بازسازی شود و به یک بیمارستان با تجهیزات روز دنیا تحویل مردم استان بوشهر شود.

به گزارش ندای استان، امیر حمید واحدی روز یکشنبه در آیین افتتاح بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امیرالمومنین پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در جریان شیوع کرونا که ارتش باید پای کار باشد، سربازان ولایت در نیروی هوایی همیشه پای کار هستند.

افزود: در همین راستا نیروی هوایی همه تلاش خود را به کار گرفت تا بیمارستان امیرالمومنین پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر خدمات مناسبی به مردم ارائه کند.

وی اظهار کرد: بیمارستان امیرالمومنین پایگاه هوایی شهید یاسینی ارتش در بوشهر با تجهیزات به روز در خدمت مردم این استان است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: این بیمارستان به عنوان یکی از مراکز درمانی استان تنها  ویژه کارکنان نیروی هوایی ارتش نیست و باید به همه مردم استان بوشهر خدمات رسانی کند.

وی تصریح کرد: همه تلاش خود را به کار گرفتیم تا این بیمارستان بهسازی و به‌روزرسانی و با استقرار تجهیزات مناسب بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

امیر واحدی با تقدیر از فرمانده سابق نیروی هوایی ارتش و فرمانده پایگاه ششم شکاری بوشهر ادامه داد: این مجموعه یکی از پتانسیل‌هایی است که می‌تواند خدمات تخصصی به مردم ارائه کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: تلاش می‌شود همه بخش‌های بیمارستان امیرالمومنین پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بازسازی شود و به یک بیمارستان با تجهیزات روز دنیا تحویل مردم استان بوشهر شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران مایه اقتدار نظام در فضای ملی، منطقه‌ای و بین المللی است و هر کشوری که دارای ارتش و نیروهای مسلح قوی باشد نشان از دانش، فناوری‌های صنعت نظامی و توانمندی درمدیریت ستاد و قدرت بالای عملیات در حوزه سطح است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: ایران اسلامی با فرماندهی رهبر معظم انقلاب توانسته در طول تاریخ خود نیروهای مسلحی مهندسی کند که مایه اقتدار، پیشرفت، آرامش و مبشر صلح و عاملی مهم برای بازدارندگی تجاوز بیگانگان و قدرتی پایدار برای دفاع از هویت ملی و دینی ایرانی است.

وی یادآور شد: در تمام جهان نیروهای مسلح در یک محدوده مشخص تعریف، مرزبندی و از مردم جدا هستند اما ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از مردم، برای مردم و در خدمت آنان هستند به همین دلیل در بحران‌هایی که پیش می آید اولین گروه پیشقدم نیروهای مسلح  و مردم ایران قدردان این نعمت هستند.

امام جمعه بوشهر گفت: پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی نیز در استان بوشهر در تمام فراز و نشیب‌ها در عرصه دفاع مقدس حماسه‌ها آفرید و شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرد به نحوی که امروز مردم این استان این پایگاه را از خود و خود را حافظ این پایگاه می‌دانند.

وی اضافه کرد: در فرهنگ استان بوشهر پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی یک جایگاه تاریخی و هویتی برای این مردم دارد و در همه عرصه‌هایی که مردم دچار بحران شده و می‌شوند نیروهای مسلح در حوزه معیشت، سلامت، سیل و زلزله و سایر حوادث دیگر در کنار آنها بوده اند.