مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر منصوب شد
مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر منصوب شد

ندای استان:ستوده سابقه مدیریت بازرسی دانشگاه علوم پزشکی را در کارنامه دارد.

به گزارش ندای استان،در حکمی از سوی احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر، محمدحسین ستوده به عنوان مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر منصوب شد.

احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در مراسم معرفی مدیرکل جدید مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقى استانداری بوشهر با اشاره اهمیت روحیه جهادی و انقلابی در حل مشکلات و خدمات‌رسانی مطلوب به جامعه هدف اظهار داشت: فرهنگ جهادی و انقلابی امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر به جامعه اسلامی در جامعه متبلور است و این مهم اینک در دستور کار مدیران و مسئولان قرار دارد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان بوشهر و نقش مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی‌ استانداری بوشهر در جمع‌آوری نامه‌ها و درخواست‌های مردمی تصریح کرد: با تلاش این مجموعه تمام این نامه‌ها و درخواست‌ها دسته‌بندی و گردآوری شده که بر اساس برنامه زمان‌بندی پیگیری و به آنها پاسخ داده می‌شود.

استاندار بوشهر فعالیت مدیران و مسئولان که در شرایط سخت فعالیت می‌کنند را درخور تحسین دانست و بیان کرد: محمد حسین ستوده به‌عنوان مدیرکل جدید مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقى استانداری بوشهر فردی با روحیه انقلابی و جهادی است که امید می‌رود منشا کارهای ارزشمندی در این عرصه شود.

استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های ناصر کرمی مدیرکل پیشین، محمد حسین ستوده را به عنوان مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر معرفی کرد.

ستوده سابقه مدیریت بازرسی دانشگاه علوم پزشکی را در کارنامه دارد.

محمدی‌زاده که چهارم مهر به عنوان استاندار بوشهر معرفی شده است، از چند روز گذشته انتصاب‌ها را کلید زده است.

او پیش از این سید محمود دستغیبی را به عنوان مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری بوشهر، یوسف دشتی را به‌عنوان مشاور استاندار بوشهر در امور ایثارگران و شیخ اسماعیل بازدار را به عنوان مشاور استاندار در امور اهل سنت منصوب کرده بود.