شهرستان دشتی جایی برای مدیران ناکارآمد نیست/پشت میز نشین نیستم
شهرستان دشتی جایی برای مدیران ناکارآمد نیست/پشت میز نشین نیستم

ندای استان:حجت الاسلام زاهد دوست گفت: دشتی وطن من است خدمت به آن افتخار من است تفکر من جهادی است و به قصد تحول به شهرستان دشتی آمده‌ام و به کمتر از آن هم راضی نخواهم بود.

به گزارش ندای استان،حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های امروز نماز جمعه خورموج با تبریک ولادت پیامبر عظیم الشان اسلام اظهار داشت: جهان اسلام باید بداند که شاه کلید همه موفقیت‌ها وحدت و اخوت است و جهان اسلام امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و اخوت با تمسک به قرآن و نام رسول الله نیازمند است.

وی اضافه کرد: این روزها برخی اخبار در خصوص مذاکرات بین ایران و عربستان منتشر شده که این اقدام گام بزرگی در تحقق وحدت در منطقه است که با تدبیر دولت انقلابی در حال انجام است.

امام جمعه خورموج بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران و عربستان دو کشور بزرگ و راهبردی در منطقه و جهان اسلام هستند لذا بیش از هر زمان دیگری، بهبود روابط این دو کشور بجا و لازم است.

وی ادامه داد: حضور خودم در شهرستان دشتی به عنوان یک خدمتگزار را برای خودم افتخاری بزرگ می دانم. امیدوارم خدمتگزار شایسته ای برای مردم عزیز شهرستان دشتی باشم و شرمنده شهدا، رهبر عزیز و مردم ولایتمدار نشوم.

زاهددوست افزود: بر خود فرض می دانم از خدمات و مجاهدت‌های مخلصانه استاد بزرگوار حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا مصلح قدردانی کنم و برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیقات مضاعف برای خدمت به دین و انقلاب اسلامی دارم.

وی خاطرنشان کرد: از استقبال پرشور مردم ولایتمدار شهرستان و شهر خورموج شرمنده شدم و از همه شما قدردانی می‌کنم و یک بار دیگر از این تریبون از مردم شریف و بزرگوار بخش دلوار هم که محبت و وفاداری خود را به حقیر ثابت کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

قصد دخالت در کار مسئولان ندارم

امام جمعه خورموج گفت: به فضل الهی ظرفیت عظیم نماز جمعه که به تعبیر مولایم مقام معظم رهبری قرارگاه ایمان، تقوا و بصیرت است را با همکاری همه عزیزان شکوفا تر می‌کنیم.

وی اظهار داشت: تریبون نماز جمعه را به تریبون مطالبه گری حق و حقوق مردم نجیب و مظلوم شهرستان دشتی تبدیل می‌کنم و با صدای بلند مشکلات و گرفتاری‌های مردم را فریاد خواهم زد تا به گوش مسئولان برسد.

زاهددوست تصریح کرد: بنده در مسئولیت‌های قبل ثابت کرده‌ام که اهل تعامل و همکاری با مسئولان اجرایی، نظامی و قضائی هستم و از آنها حمایت می‌کنم.‌

وی اضافه کرد: از همین روز اول اعلام می‌کنم قصد دخالت در کار مسئولان ندارم اما به روش خودم بر کار مدیران نظارت می‌کنم و به شما عرض می‌کنم شهرستان دشتی دیگر جایی راحت و آسوده برای مدیران تنبل و ناکارآمد نخواهد بود.

امام جمعه خورموج بیان کرد: با استفاده از ظرفیت عظیم جوانان مؤمن و انقلابی مسیر پیشرفت و ترقی شهرستان را بر مبنای گام دوم انقلاب طراحی و بر آن اساس به پیش خواهیم رفت.

وی ادامه داد: شهرستان دشتی در این دولت جدید باید به یک کارگاه بزرگ کار و تلاش برای رفع مشکلات عدیده مردم تبدیل شود.

امام جمعه پشت میز نشین نیستم

زاهددوست خاطرنشان کرد: دشتی وطن من است خدمت به آن افتخار من است تفکر من جهادی است و به قصد تحول به شهرستان دشتی آمده‌ام و به کمتر از آن هم راضی نخواهم بود.

وی تاکید کرد: امام جمعه پشت میز نشین هم نیستم و قائل به پیگیری مشکلات اجتماعی مردم در کنار انجام امورات فرهنگی هستم.وکار فرهنگی را با پیوست اجتماعی مؤثر می دانم. بسیجی وار در صحنه کار می‌کنیم و باید همه جهادی پای کار باشیم تا منویات مد نظر رهبری را عملی کنیم.

زاهددوست ادامه داد: امام جمعه وابسته به جناح و جریان سیاسی خاص نیست بلکه افتخار می‌کنم یک طلبه انقلابی و مدافع ارزش‌های انقلاب و حقوق مردم هستم.

وی گفت: تلاش می‌کنیم نماز جمعه در مرکز شهرستان دشتی در تراز انقلاب برگزار شود و به سمت مأمنی برای مستضعفان پیش رود برای تحقق این امر دست یاری به سمت همه فرهیختگان و صاحب نظران دراز می‌کنم.

امام جمعه خورموج اظهار داشت: هر کسی دل در گرو پیشرفت دشتی دارد به صحنه بیاید تا شهرستان عزیز دشتی را با کمک همدیگر به جایگاه واقعی خود برسانیم. از استاندار بوشهر می‌خواهم در سفرهای شهرستانی خود بازدید و بررسی مشکلات شهرستان دشتی را در اولویت قرار دهند.

  • منبع خبر : مهر