زیرساخت‌های شهری ویژه بانوان در بوشهر توسعه می‌یابد
زیرساخت‌های شهری ویژه بانوان در بوشهر توسعه می‌یابد

خبر استان:شهردار بوشهر گفت: زیرساخت‌های شهری ویژه بانوان در بوشهر توسعه می‌یابد.

به گزارش خبر استان، غلامعلی میگلی‌نژاد صبح پنجشنبه در مراسم بزرگداشت مقام زن در بوشهر اظهار داشت: بانوان نقشی بسیار مهم و تاثیرگذار در جامعه دارند و همه ما وظیفه داریم که از ظرفیت‌های بانوان به بهترین‌ نحو استفاده کنیم.

وی با اشاره به احساس مسئولیت بالای بانوان در عرصه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که بانوان در اموری که بر عهده دارند به بهترین نحو عمل کنند تا شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر باشیم.

شهردار بوشهر خواستار تلاش بیشتر بانوان برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمانی شد و اضافه کرد: از بانوان می‌خواهیم که نگاه مسئولانه همراه با تعهد در کار را سرلوحه خود قرار دهند تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه به اهداف پیش رو در شهرداری دست یابیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» بیان کرد: همه باید در راستای تحقق منویات رهبری و عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلاشی ویژه داشته باشیم.

رئیس سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر نیز در این آئین با اشاره به نقش بانوان در تحقق شعار اسال یعنی «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار داشت: باید برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه داشته باشیم و برنامه‌های عملیاتی پیاده شود.

فاطمه صفرزاده اضافه کرد: برنامه‌ها و اقدامات و محل تامین منابع آن باید به خوبی مشخص شود و با برنامه‌ریزی مطلوب در این مسیر گام برداریم.

وی با اشاره به اهمیت بسترسازی برای ایفای نقش مردم و سازمان‌های مردم‌نهاد در برنامه‌ریزی‌های سالانه شهرداری، گفت: این مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی نیز نقش‌آفرین است.

رئیس سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر با اشاره به سهم مردم در تامین درآمدهای شهرداری بوشهر، افزود: می‌توان با مشارکت مردم از سرمایه‌های خرد آنها برای داشتن شهری توسعه یافته در راستای اقتصاد مقاومتی استفاده کرد.

در این مراسم که به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام شامخ زن برگزار شد، به همت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر از بانوان شاغل در بخش های مختلف شهرداری و سازمان های تابعه بندر بوشهر تجلیل شد.