۷۷ پروژه عمرانی در کنگان افتتاح و اجرایی شد
۷۷ پروژه عمرانی در کنگان افتتاح و اجرایی شد

ندای استان:همزمان با سومین روز از گرامیداشت هفته دولت ۷۷ پروژه عمرانی با ۲۹۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان کنگان افتتاح و اجرایی شد.

به گزارش ندای استان، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در آئین افتتاح بخشی از پروژه‌های عمرانی شهرستان کنگان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت:دولت جدید از امروز با رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد و امید می‌رود منشا خیر و برکت و بتواند در راستای برطرف کردن مسائل و مشکلات جامعه گام بردارد.

وی همدلی و هم‌افزایی را زمینه ساز توسعه شتابان و سرعت بخشی در خدمات عنوان کرد.

گراوند اضافه کرد: با وجود همه مشکلات، مسائل و گرفتاری‌ها اما در سال‌های اخیر در راستای خدمت رسانی به مردم با همدلی، وحدت، هم افزایی و اتحاد بعنوان مهمترین سرمایه فعالیت‌های خوبی در استان انجام شد.

استاندار بوشهر توجه به محرومان و تحقق مطالبات آنان را یکی از برنامه‌ها دانست و با اشاره به ساخت مسکن مددجویی در استان افزود: با وجود مشکلات اقتصادی اما دولت از خدمات‌رسانی به محرومان و نیازمندان غفلت نکرد و در همین راستا در گام نخست با انعقاد تفاهم نامه سه جانبه یک هزار واحد مسکونی در استان احداث و تحویل مددجویان کمیته امداد شد و در گام دوم نیز یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر در حال احداث و تحویل می‌شود.

وی ساخت مسکن ویژه نیازمندان و محرومان را  از کارهای ماندگار دانست و تأکید کرد: در هفته دولت امسال ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان در استان افتتاح و تحویل می‌شود.

فرماندار کنگان گفت: از سرجمع پروژه‌های تعریف شده برای این شهرستان ۶۲ پروژه عمرانی با ۲۴۵ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۵ پروژه با ۴۴ میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های مختلف عمران شهری، روستایی، سلامت، اقتصادی و سرمایه‌گذاری آغاز می‌شود.

سید علی پاک‌نژاد افزود: افتتاح ۱۰ واحد مسکونی مددجویی با ۱.۵میلیارد تومان، افتتاح هتل پتروشیمی با سرمایه گذاری ۱۵۴ میلیارد تومان، مرکز بوم‌گردی روستایی با ۱۴ میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی مرکز جامع سلامت شهر بنک کنگان با اعتبار ۹ میلیارد تومان و با مشارکت بخش خصوصی و خیران در چهار طبقه در زمینی به مساحت یک هزار و ۳۵۰ مترمربع از جمله پروژه‌های شاخص هفته دولت در این شهرستان است.