بهره برداری از شناور افراماکس دو تا پایان امسال
بهره برداری از شناور افراماکس دو تا پایان امسال

ندای استان:کشتی ۱۱۳ هزار تنی افراماکس ۲ تا پایان سال به بهره برداری کامل می رسد.

به گزارش ندای استان،فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا از ظرفیت ها و توانایی های  جزیره صدرا در بوشهر بازدید کرد و روند ساخت  و تکمیل شناور ۱۱۳ هزار تنب افراماکس دو را بررسی نمود.

سردار هوش السادات با بیان اینکه صدرا پیش از این افراماکس یک را در کلاس استانداردهای جهانی ساخته و تحویل کارفرما داده که هم اکنون در مسیرهای دریایی عملیاتی شده است گفت: با تکمیل، تجهیز و نصب تجهیزات راهبری دریایی، شناور افراماکس دو تا پایان امسال به بهره برداری نهایی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تنوع فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا از صنایع دریایی گرفته تا حمل و نقل و نفت و گاز توانمندی هایی است که می تواند اثرگذاری شگفتی را برای توسعه کشور عملیاتی سازد گفت روند ساخت سکوهای میدان نفتی رشادت  در صدرای بوشهر عملیاتی می شود.

سردار هوش السادات با بیان اینکه ساخت ۱۰ سکوی پارس جنوبی به صورت همزمان در صدرا و انجام تمامی مراحل از ساخت و نصب و راه اندازی توسط مجموعه صدرا نشانه ظرفیت‌های این واحد صنعتی است گفت هم اکنون اقتصاد های بزرگ دنیا دریا پایه هستند و صدرا در حوزه دریا و ساحل توانمندی‌های زیادی دارد که می تواند بازوی برای اشتغال آفرینی باشد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با بیان اینکه در حوزه حمایت از تولید داخل و توانمندی دانش ایرانی باید طرحهای جدیدی را برای صدرا در نظر بگیریم گفت  در مجموعه صدرای  بوشهر هم اکنون بیش از هزار نفر شاغل هستند که با فعال سازی دوباره تنها می توان اشتغالزایی را به ده هزار نفر هم رساند.

  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما