ممنوعیت شرکت در مراسمات ترحیم بیش از ۱۰ نفر در دشتی
ممنوعیت شرکت در مراسمات ترحیم بیش از ۱۰ نفر در دشتی

ندای استان:فرماندهی انتظامی شهرستان دشتی گفت: شرکت در مراسمات و ترحیم بیش از ۱۰ نفر و تجمعاتی که باعث انتشار ویروس کرونا می‌شود ممنوع است.

به گزارش ندای استان، سرهنگ جهانبخش صیادی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح ویژه نظارت و کنترل واحدهای صنفی توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان دشتی در شهر خورموج به اجرا گذاشته شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان دشتی افزود: در این طرح ۱۲ واحد صنفی متخلف شناسایی و با دستور مقام قضائی پلمب شده و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد ضمن اینکه متصدیان چهار واحد صنفی دیگر نیز بدلیل تخلفات بهداشتی به اداره تعزیرات معرفی شدند.

وی بیان داشت: استفاده از ماسک در اماکن عمومی و سرپوشیده الزامی می‌باشد و ورود بدون ماسک به ادارات دولتی ممنوع بوده و همچنین شرکت در مراسمات و ترحیم بیش از ۱۰ نفر و تجمعاتی که باعث انتشار ویروس کرونا می‌شود ممنوع است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی با اعلام تداوم و تشدید این گونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع ویروس کرونا در این ایام، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را سریعاً به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.