درخشش سازمان‌های مردم نهاد بوشهر در اولین جشنواره ملی ایرانبانان
درخشش سازمان‌های مردم نهاد بوشهر در اولین جشنواره ملی ایرانبانان

ندای استان:سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر ۴ عنوان برتر را در اولین جشنواره ملی ایرانبانان به خود اختصاص دادند.

به گزارش ندای استان،سکینه سالاری معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: جشنواره ملی ایرانبانان با حضور ۳۱ استان کشور و با همکاری شورای هماهنگی سازمان‌های غیر دولتی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دفتر امور مجامع و تشکل‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد که، سازمان‌های مردم نهاد فعال حوزه گردشگری بوشهر در آن خوش درخشیدند.

او افزود: استان بوشهر با شرکت در این جشنواره و ارسال ۴ گزارش از سازمان‎‌های مردم نهاد(سمن) فعال در حوزه‌های مربوط موفق به کسب سه عنوان برتر شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر ادامه داد: در آیین اختتامیه جشنواره که ۲۰ مرداد همزمان با گرامیداشت روز ملی تشکل‌ها و به شکل برخط برگزار شد، از این استان، انجمن ماندستان آیین بوشهر تشکل شایسته تقدیر در محور سین هشتم، انجمن راه آبی ابریشم تشکل شایسته تقدیر در محور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و موسسه سیراف پارس موزه در حوزه گردشگری تشکل شایسته تقدیر شناخته شدند.

سالاری گفت: همچنین در این مراسم به انتخاب شورای هماهنگی و دفتر امور مجامع خاتون تلقند از استان بوشهر به عنوان کارشناس برتر معرفی شد.