زارعی مدیرعامل شرکت صدرا شد
زارعی مدیرعامل شرکت صدرا شد

ندای استان:طی مراسمی و با حضور سردار عابد مدیرعامل محترم هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی و هیئت همراه و معاونین و مدیران شرکت صدرا، آقای مهندس علی زارعی با حکم فرماندهی محترم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به­ عنوان مدیرعامل جدید شرکت منصوب گردید.

به گزارش ندای استان،این مراسم که در تاریخ ۲۳ خردادماه سال­ جاری در محل شرکت صدرا برگزار شد، در ابتدا آقای محسن صمدی مدیرعامل سابق گزارشی از آخرین وضعیت شرکت ارائه نمودند. در ادامه سردار عابد مدیرعامل محترم هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی با تقدیر از آقای مهندس صمدی به موضوعات مهم برای تحول در شرکت صدرا اشاره داشتند. ایشان اقدام صدرا در ساخت و نصب سکوهای میدان گازی پارس جنوبی را افتخاری بزرگ برای قرارگاه عنوان نموده و بکار گیری جوانان، تلاش و جدیت در رفع موانع پیش ­روی، فعال شدن کار پذیری، توجه به حوزه برنامه ریزی و رعایت ضوابط و بهره ­گیری از ظرفیت­ های قرارگاه را از برنامه­ های مهم مدیریت جدید برشمردند. ایشان با تأکید بر جانشین پروری و پرورش مدیران جدید را از اقدامات دیگر این شرکت عنوان داشتند.

در خاتمه آقای مهندس زارعی طی سخنانی با قدردانی از حسن اعتماد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) اظهار امیدواری کردند شرکت صدرا با وجود مسائل و مشکلات متعدد مسیر پیشرفت و بالندگی را در دوره جدید طی نماید.

علی زارعی پیش از این نیز به فاصله خرداد ۹۵ تا آذر ۹۷ مدیرمنطقه جنوب شرکت صدرا بود