برگزاری دیدار شاهین عامری و پرسپولیس در تنگستان مشروط شد
برگزاری دیدار شاهین عامری و پرسپولیس در تنگستان مشروط شد

ندای استان:رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: ورزشگاه شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان فاقد نور و دارای یک سری مشکلات جزئی است که در صورت برطرف شدن آن در موعد مقرر، دیدار تیم‌‏های پرسپولیس تهران و شاهین بندر عامری در این شهر برگزار خواهد شد.

به گزارش ندای استان،امیرحسین محتشم روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هیات فوتبال استان بوشهر به دنبال برگزاری دیدار ۲ تیم فوتبال شاهین بندر عامری تنگستان و پرسپولیس تهران، در ورزشگاه شهدای شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان است و این موضوع را از روز اول در رسانه‌های رسمی اعلام کرده‌است.

محتشم یادآور شد: اگر در زمان اعلام شده کاستی‌های ورزشگاه شهر اهرم برطرف شود، طبیعی است که این دیدار در این ورزشگاه برگزار می شود و گرنه چاره‌ای جز تغییر مکان برگزاری این دیدار وجود ندارد.

وی ادامه داد: مرجع تعیین کننده مکان برگزاری دیدار دو تیم فوتبال شاهین بندرعامری تنگستان و پرسپولیس تهران، هیات فوتبال استان بوشهر است و  هیچ تشکیلاتی غیر از این هیات نمی‌تواند در باره مکان برگزاری این دیدار اظهار نظر قانونی کند.

محتشم عنوان کرد: با این حال با توجه به اینکه ورزشگاه شهدای اهرم توسط سازمان لیگ برای برگزاری دیدارهای تیم فوتبال شاهین بندرعامری مورد تایید قرار گرفته در صورت برطرف شدن کمبودهای آن مشکلی برای میزبانی آنها وجود ندارد.

تیم شاهین بندر عامری در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان تیم فوتبال شاهین بندرعامری است.