مقابل انتقال آب به بوشهر مخالفت و ایستادگی می‌کنیم
مقابل انتقال آب به بوشهر مخالفت و ایستادگی می‌کنیم

خبر استان:عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت:با پیگیری‌های به‌عمل آمده فقط اجازه انتقال ۲ مترمربع را به وزارت نیرو پیشنهاد کرده‌ایم که فقط برای مصارف کشاورزی صرف شود.

به گزارش خبر استان، حبیب‌الله کشت‌زر عصر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه ساختمان اداره گاز سردشت زیدون ضمن تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی اظهار کرد: با توجه به دیدارها و بازدیدهای به‌عمل آمده با وزارت نیرو مخالفت خود را با انتقال آب رودخانه زهره توسط سد چم‌شیر اعلام و اعتراض خود را نسبت به این کار به وزارت نیرو اعلام کردیم.

وی ادامه داد: در مقابل انتقال آب به استان بوشهر مخالفت و ایستادگی خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد منابع آبی استان خوزستان و منطقه زیدون که نیاز ضروری منطقه است به جای دیگر منتقل شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: با پیگیری‌های به‌عمل آمده فقط اجازه انتقال ۲ مترمربع را به وزارت نیرو پیشنهاد کرده‌ایم که فقط برای مصارف کشاورزی صرف شود.

وی ضمن اشاره به قرار گرفتن شهر سردشت زیدون و جاده‌های مواصلاتی آن به سه استان همجوار اضافه کرد: یکی از پرخطرترین جاده‌های استان جاده مواصلاتی بهبهان به بوشهر است که محور اصلی ارتباط و اقتصاد این دو استان است.

کشت‌زر خاطرنشان کرد: طرح مطالعاتی این جاده امسال شروع خواهد شد و امید است با اجرای طرح دوبانده کردن محور بهبهان به استان بوشهر خطرات جاده‌ای کمتری داشته باشیم.

وی گفت: متاسفانه هر روز شاهد تصادفات و مرگ و میرهای زیادی در این جاده به‌ویژه در محور زیدون به دیلم هستیم که جان هموطنانمان را به خطر انداخته است./فارس

 

Visited 1 times, 1 visit(s) today