قتل در لامرد فارس، پیدا شدن جسد مقتولان در بوشهر و هرمزگان
قتل در لامرد فارس، پیدا شدن جسد مقتولان در بوشهر و هرمزگان

ندای استان:فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: سه نفر از عاملان قتل دو جوان ساکن لامرد فارس که جسدشان در عسلویه بوشهر و پارسیان هرمزگان رها شده بود، پیدا شدند.

به گزارش ندای استان،سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر کشف یک فقره جسد مجهول الهویه در پایین روستای بندو شهرستان عسلویه، گشت انتظامی، کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی در صحنه حاضر شدند و پس از انجام اقدامات اولیه درصحنه، جسد طبق دستور مقام قضائی برای انجام کالبدگشایی و تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

او ادامه داد: کارآگاهان پلیس پس از بررسی سرنخ‌های محل وقوع کشف جسد، هویت مقتول را، که اهل شهرستان لامرد فارس بود شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی بوشهر افزود: پس از اطلاع به خانواده مقتول، برادرش در پلیس آگاهی حاضر شد و با دیدن تصاویر، جسد را شناسایی و اعلام کرد متعلق به برادرش است که به همراه پسر خاله‌شان از منزل خارج شده و برنگشته‌اند.

واعظی بیان کرد: جسد پسرخاله مقتول نیز هنگام رسیدگی به پرونده، در شهرستان پارسیان استان هرمزگان کشف شد و بر همین اساس، کارآگاهان پلیس احتمال دادند یک جنایت رخ داده است و در این خصوص تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند.

او گفت: پس از به دست آوردن سرنخ‌های بیشتر، کارآگاهان پلیس به ارتباط دایی، پسر دایی و برادر مقتول که به علت خرید و فروش موادمخدر به ۲۵ سال زندان محکوم شده بودند، مظنون شدند و برای تحقیقات بیشتر آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: برادر مقتول ابتدا منکر هرگونه اطلاع از موضوع بود اما در ادامه با دیدن مدارک، اظهارات شاهدان و استفاده از شگرد‌های پلیسی لب به اعتراف گشود و گفت با همدستی دایی و پسردایی خود با نقشه قبلی با برادرش در تلمبه خانه‌ای در منطقه رکن آباد لامرد قرار گذاشتند و مقتول و پسرخاله اش را که باهم به محل قرار آمده بودند به علت اختلافات شخصی با ریختن سم در دلستر مسموم کردند و به قتل رساندند.

واعظی بیان کرد: متهمان در ادامه اظهارات خود گفتند جسد هر دو مقتول را در وانت قرار دادند و جسد «ر- ا» را در شهرستان عسلویه و جسد «خ-ا» را درشهرستان پارسیان رها کردند.

او گفت: قرار بازداشت موقت برای هر سه متهم صادر شده است و آنان روانه زندان شدند.