معاون استاندار بوشهر:خرید رای توهین به شعور مردم است
معاون استاندار بوشهر:خرید رای توهین به شعور مردم است

ندای استان:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهرگفت: در این استان بحران نداریم بلکه مشکل داریم پس مشکلات را با بزرگنمایی تبدیل به بحران و فاجعه نکنیم .

به گزارش ندای استان، محمد تقی ایرانی چهارشنبه شب در نشست با فعالان اجتماعی شهرستان بوشهر افزود:  هرچند برخی از دلسوزان این استان نگران هستند اما وضع ما در بوشهر بد نیست، آسمان آبی است و مردم با فرهنگ هستند؛ در گفتمان و محاورات خود برای اینکه سهم بیشتری بگیریم ضعف‌ها را بزرگ و مشکلات خود را لاینحل جلوه ندهیم.

وی یادآورشد: امنیت، احترام، وفاق و همدلی در استان از جمله ویژگی‌های مردم استان بوشهر است و باید به این امنیت و وحدت در راستای حل مشکلات کمک کرد.

ایرانی با اشاره به کارهای انجام شده در بخش هنر در استان بوشهر اضافه کرد: کارهایی که در حوزه هنر انجام می‌شود همواره با موانع فرهنگی و بسیاری از بحث‌ها روبرو است اما دولت برای جایگاه هنرمندان می ایستد و برای حفظ این جایگاه حتی تیر و ترکش هم می‌خورد.

وی اظهار کرد: مهمترین مشکل ما امروز ناهماهنگی بین دستگاه‌ها و موازی کاری فراوان است پس باید مراقب بود چون دیگران ما را می‌بینند.

معاون استاندار بوشهر افزود: ملت ایران از دیکتاتوری، استبداد و نگاه‌های بالا به پایین دوره حکومت ستم شاهی پهلوی عبور کردند و رسیدیم به اینکه مردم، شریف و بزرگوار و ولی نعمت ما مسئولان هستند پس باید این مسیر را برای بهتر شدن ادامه داد.

وی بیان کرد: ملت ایران برای رسیدن به دموکراسی و مردم سالاری هزینه‌های سنگینی پرداخت کردند و در این شرایط نیز چاره ای جز ایستادن پای این اصل ندارند و اگر رای و اراده ملت تعیین کننده است، این ملت باید پای رای خود بایستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: مردم در برخی از انتخاب‌ها به طور مثال در فوتبال از پیروزی تیم مورد علاقه خود خوشحال می‌شوند حتی اگر این پیروزی برای آنها هیچ نفعی هم نداشته باشد اما عده ای قرار گذاشتند همیشه رو در روی مردم این حس پیروزی را تبدیل به شکست کنند و این مطالبه بر حق مردم را تبدیل به مانع کنند تا دیده شوند.

وی با اشاره به برخی تخلف‌های انتخاباتی از جمله توزیع کالاهای اساسی و یا خریدن رای مردم در زمان انتخابات گفت: عده ای دوست دارند به این شیوه با ملت رفتار کنند و نگاه حاکمیتی مردم را به ۲۰۰ هزار تومان بفروشند.

ایرانی اضافه کرد: در برخی از انتخابات‌ها برخی از افراد به شیوه‌های مختلفی به شعور مردم توهین می‌کنند این درحالی است که رای ملت تضمین کننده آینده فرزندان ما است.

وی بیان کرد: رای سالم هزینه دارد و برای رسیدن به آزادی و توسعه راهی جز عبور از صندوق‌های رای نداریم.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید براینکه مسئولان با سلامت نفس کار و زندگی می‌کنند و همجنس مردم هستند گفت: دولت‌های ما سالم هستند و آنهایی که به اعتماد مردم و بیت المال خیانت کردند و به عبارتی دزدهایی که از بیت المال بردند و اعتماد مردم را خدشه دار کردند بروند پاسخ دهند.

ایرانی تاکید کرد: ملت ایران ملتی هستند که محبت را به دنیا آموزش دادند و دردمندان را زیر چتر خود گرفتند و با توجه به تحریم‌های ظالمانه در این شرایط بحرانی اقتصادی اگر به درد هم نرسیم کسی نیست که به درد مردم برسد پس باید سنگ صبور هم باشیم.

وی یادآور شد: ملت ایران همیشه درد و مشکل آنها مشترک بوده و اگر امروز برای حفظ سلامتی هم نباید دور هم جمع شویم اما دورادور باید هوای همدیگر را داشته باشیم.

ایرانی اضافه کرد: افراد توانمند امکان مدیریت خود را دارند اما ما باید بعد از اینکه مسئول خانواده شهدا و ایثارگران باشیم باید استاندار و فرماندار ضعیفان باشیم چون نگاه ما نگاهی مدنی است .

فرماندار بوشهر گفت: امروز عده‌ای بدون توجه به شرایط تحریم و مشکلات ناشی از آن به دولت حمله می‌کنند و گاهی وقت‌ها این حمله‌ها خارج از انصاف است

عباس جمشیدی افزود: لازم است در دهه مبارک فجر خدمات نظام گفته و در این دوران باید وظیفه خود نسبت به نظام را به انجام برسانیم.

وی تاکید کرد: ممکن است دولت اشکال‌هایی داشته باشد ولی به این معنی نیست که همه خوبی‌ها را باید کنار گذاشت و تنها به اشکالات پرداخته شود.