انگیزه ما برای پایان دادن طرح‌های در دست اجرا دو برابر شده است
انگیزه ما برای پایان دادن طرح‌های در دست اجرا دو برابر شده است

ندای استان:استاندار بوشهر گفت: با وجود اینکه در ماه‌های پایانی کار دولت هستیم، اما انگیزه کار ما دو برابر شده تا بتوانیم برنامه‌های در دست انجام را به سرانجام برسانیم.

به گزارش ندای استان،نشست هم اندیشی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با استاندار و معاونان استاندار با محوریت مسائل و مشکلات توسعه استان امروز در استانداری بوشهر برگزار شد.

هدف از این نشست بررسی وضعیت بودجه استان، راهکار‌های لازم برای تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی، هماهنگی نمایندگان با مدیران ارشد استان به منظور حل و فصل مسائل عمرانی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی استان بود.

در این نشست عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس، حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم کنگان، عسلویه، جم و دیر، ابراهیم رضایی نماینده دشتستان و غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان پیشنهادها، نظرها و موضوعات مرتبط با مسائل توسعه استان را مطرح کردند.

در ادامه این نشست ستوده معاون هماهنگی عمرانی، ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع، زرین فر معاون هماهنگی امور اقتصادی و ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گزارشی از اقدام‌های صورت گرفته در حوزه‌های کاری خود و همچنین راهکار‌های تسریع در روند امور توسعه‌ای استان بیان کردند.

استاندار بوشهر هم برگزاری این نشست‌ها را فرصتی مناسب برای کمک به توسعه استان خواند و گفت: دغدغه مشترک مدیران و نمایندگان مردم در مجلس خدمت به مردم است.

عبدالکریم گراوند تاکید کرد: با وجود اینکه در ماه‌های پایانی کار دولت هستیم، اما انگیزه کار ما دو برابر شده تا بتوانیم برنامه‌های در دست انجام را به سرانجام برسانیم.

او، در ادامه گزارشی از روند اجرای طرح‌های عمرانی در استان و پیگیری‌های صورت گرفته برای جذب اعتبارات به منظور تسریع در تکمیل طرح‌ها ارائه کرد.

استاندار بوشهر در مورد توزیع اعتبارات استان هم گفت: عدالت در توزیع اعتبارات سرلوحه کار ماست هر آنچه اعتبارات استانی را توزیع کردیم بر اساس مقررات و آیین نامه‌ها و با رعایت عدالت بوده است.

گراوند عنوان کرد: در مورد اصلاح ساختار بودجه قید احکام تامین کننده منافع استان در قوانین ذیربط مورد تاکید است و با اصلاح قوانین و درج قواعد، به صورت مناسب تری می توان از ظرفیت‌های استانی بهره گرفت.