۲۰۳ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر و سازمانهای وابسته آن تصویب شد
۲۰۳ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر و سازمانهای وابسته آن تصویب شد

خبر استان: رئیس شورای اسلامی بوشهر گفت: ۲۰۳ میلیارد تومان اعتبار بودجه شهرداری بوشهر و سازمانهای وابسته به آن تصویب شد که برای تحقق اهداف تدوین شده نیاز به تخصیص اعتبارات استانی است.

به گزارش خبر استان، عبدالخالق برزگرزاده  صبح امروز در نشست اعضای شورای اسلامی و شهردار  بوشهر با بیان اینکه تعامل با دستگاه‌های مختلف سبب تسریع در روند خدمات رسانی به مردم است اظهار داشت: در سال ۹۴ تعامل بسیار خوبی بین شورا و شهرداری، فرمانداری و دستگاههای اجرایی بوشهر برقرار شد و امسال نیز این تعامل و هماهنگی برای ارائه  خدمات مطلوب‌تر به مردم افزایش می‌یابد.

وی توجه به عمران شهری را یکی از اولویت‌های شهری و شورای اسلامی است بیان کرد: در این راستا اقدامات مهم و موثری سال قبل اجرا شد و برای امسال نیز در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و توسعه طرح‌های عمران شهری و خدماتی برنامه‌ریزی شده است.

رئیس شورای اسلامی بوشهر با تاکید بر توسعه طرح‌های عمرانی و بهبود چهره مرکز استان بوشهر افزود: انتظار می‌رود در تخصیص اعتبارات به مرکز استان بوشهر در راستای تحقق اهداف ترسیم شده نگاه ویژه و توجه خاصی شود.

برزگرزاده با بیان اینکه بافت تاریخی بوشهر هویت ارزشمند این شهر در حوزه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است افزود: بافت تاریخی شهر بوشهر به عنوان یک میراث و شناسنامه ارزشمند بوشهر است  برای احیا و بازسازی این بافت برنامه‌های مهمی تدوین و اجرا شده که در این راستا امسال ۴۰ میلیارد ریال  تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر بوشهر برای بهسازی و باززنده سازی بافت تاریخی بوشهراز ۴۰ تا ۱۰۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود اما همه دستگاههای خدمات‌رسان و  متولی باید با یک تلاش جمعی گام‌های موثری برای احیا این بافت تاریخی بردارند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در بوشهر خبرداد و افزود: ۲۰۳میلیارد تومان اعتبار بودجه شهرداری بوشهر و سازمانهای وابسته به آن تصویب شد که برای تحقق اهداف تدوین شده نیاز به تخصیص اعتبارات استانی است./تسنیم