اعلام نرخ جدید انواع مرغ و مشتقات آن / ماهی ارزان شد
اعلام نرخ جدید انواع مرغ و مشتقات آن / ماهی ارزان شد

خبر استان:رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده ۴ هزار و ۵۰۰ و مرغ آماده به طبخ در مراکز خرده فروشی ۶ هزار و ۹۵۰ تومان است.

به گزارش خبر استان مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نرخ جدید انواع مرغ و مشتقات آن را اعلام کرد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده ۴ هزار و ۵۰۰ تومان،مرغ آماده به طبخ درب کشتارگاه ۶ هزار و ۱۵۰ تومان، توزیع درب واحد های صنفی ۶ هزار و ۳۰۰ و مراکز خرده فروشی ۶ هزار و ۹۵۰ تومان است.
به گفته وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر ۶ هزار و ۲۰۰ و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ ۶ هزار و ۹۵۰ تومان است.
یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات افزود: قیمت هر کیلو کتف و بال ۷ هزار تومان، سینه بی استخوان ۱۳ و فیله مرغ ۱۵ هزار تومان است.
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در خصوص وضعیت بازار مرغ طی روزهای آتی بیان کرد: با توجه به افزایش تقاضا در اواخر هفته پیش بینی می شودکه با تلورانس افزایش ۱۰۰ تومانی نرخ هر کیلو مرغ در بازار روبرو شویم.
وی از کاهش قیمت انواع ماهی در بازار خبر داد و اضافه کرد: قیمت انواع ماهی در هفته گذشته به سبب افزایش تقاضا با سیر صعودی ۲۰ درصدی قیمت همراه شد که از اوایل هفته جاری مجددا قیمت ماهی ۵ الی ۱۰ درصد کاهش قیمت را تجربه کردند.
Visited 1 times, 1 visit(s) today