راه‌اندازی سامانه «سو» در استان بوشهر
راه‌اندازی سامانه «سو» در استان بوشهر
ندای استان:دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر از راه اندازی سامانه سو این ستاد برای پیگیری مطالبات مردم در بخش‌های گوناگون خبر داد و گفت: ۲۹ دستگاه اجرایی استان بوشهر برای پاسخگویی به مطالبات مردم عضو سامانه سو هستند.

به گزارش ندای استان،بهروز بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهریکی از موارد مهم در عرصه اطلاع‌رسانی را دیپلماسی رسانه‌ای دانست و اظهار داشت: باید کمک شود تا مطالبات مردم از طریق رسانه‌ها پیگیری شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۰۰ مطالبه مردمی در دستگاه‌های اجرایی طبقه‌بندی شده است، گفت: حوزه رسانه نقش مهمی در پیگیری و تحقق مطالبات مردمی دارد که در این راست خبرنگاران محله‌محور کار را آسان می‌کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر طرح‌های مختلف فرهنگی این نهاد را برشمرد و اضافه کرد: مباحث حوزه فرهنگی بیشتر در عرصه مطالبات مردم در حوزه اقتصادی و معیشتی است که در حوزه بازرسی و معاونت اجتماعی و مطالبه‌گری این ستاد به آن پرداخت می‌شود.

بهروزی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های پیگیری مطالبات مردم سامانه نظارتی سو است، گفت: این سامانه به‌صورت آزمایشی به مدت سه سال در خراسان رضوی اجرایی شد که ۹۸ درصد مطالبات مطرح شده از سوی مردم مورد پاسخگویی قرار می‌گرفت.

وی از راه‌اندازی نرم‌افزار مطالبه‌گری مردمی «سو» ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر خبر داد و گفت: ۲۹ دستگاه اجرایی استان بوشهر برای پاسخگویی به مطالبات مردم عضو سامانه سو هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر ادامه داد: از طریق این سامانه گزارش و درخواست‌های مردم پیگیری می‌شود همه مطالبات مطرح شده در سامانه بدون پاسخ نمی‌ماند.

بهروزی ادامه داد: مردم می‌توانند با نصب اپلیکیشن سو در موضوع مختلف از آموزش گرفته تا سلامت و نظارت برکالاهای اساسی و دیگر مطالبات خود را بیان کنند و مدیرمسئول در زمان مشخصی موظف به پاسخگویی است.

وی نقش ستاد امر به معروف واسطه‌ای بین سازمان‌ها و مردم است دانست و خاطرنشان کرد: مطالبات مردم از طریق سامانه سو پیگیری می‌شود و پاسخ مسئولان را دریافت می‌کند.

Visited 12 times, 1 visit(s) today