دولت سیزدهم ۱۰ مدرسه در تنگستان احداث کرد
دولت سیزدهم ۱۰ مدرسه در تنگستان احداث کرد

ندای استان: فرماندار تنگستان گفت: احداث و تکمیل ۱۰ مدرسه در ۳۲ ماه دولت سیزدهم نشان از عزمی قوی برای رفع کمبودها در سرانه فضای آموزشی است.

به گزارش ندای استان،احمد لطفی شامگاه سه شنبه در آئین تجلیل از معلمان بخش دلوار شهرستان تنگستان اظهار کرد: میزان مدارس مورد نیاز این شهرستان به خصوص در بخش دلوار محسوس است و با یک عدالت در توزیع اعتبارات به دنبال ذتوزارن در اجرای طرح های عمرانی و به خصوص مدرسه سازی هستیم.

وی افزود: خیرین با اعتمادی که به دولت دارند وارد فضای مدرسه سازی شده و اقدامات مناسبی در این زمینه انجام می دهند.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: در سال جاری ۱۲۸ کلاس درس با اعتبار ۲ هزار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال احداث می شود که یک هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال آن از اعتبارات ملی و ۷۰۰ میلیارد ریال آن منابع شهرستان است.

لطفی بیان کرد: در تنگستان از ابتدای دولت سیزدهم در بعد سخت افزاری، تجهیزات و نوسازی مدارس در شهرستان برنامه ریزی ویژه ای انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جایگاه معلم در آگاهی سازی جامعه عنوان کرد: مسیر راه نجات بشریت، تربیت انسان‌ها است و همان گونه که انبیای الهی وظیفه هدایت و تکامل و تریبت انسان را داشتند و هدفشان این بود که مسیر ترقی حق، معنوی و مادی انسان فراهم شود معلمان نیز به دنبال آگاهی سازی جامعه گام بر می دارند.

فرماندار تنگستان بیان کرد: جامعه آموزش و پرورش رکن اصلی تربیت نیروی انسانی و پیشرفت، توسعه، تولید و آبادانی در آینده کشور به شمار می رود.

لطفی با اعلام این که جامعه نخبگانی شهرستان می توانند زمینه ساز توسعه تنگستان ایجاد کنند، گفت: از همه این ظرفیت ها گرانقدر برای پیشرفت این سرزمین استفاده می کنیم.

  • منبع خبر : مهر