تصادفات مرگبار با۴فوتی در محورهای گناوه
تصادفات مرگبار با۴فوتی در محورهای گناوه

ندای استان: فرمانده پلیس راه گناوه گفت: چهار سانحه تصادف در محورهای مواصلاتی این شهرستان ، چهار فوتی و سه مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش ندای استان،سرگرد ” سید موسی مهدیان ” روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از این حوادث شامگاه پنجشنبه در محدوده جاده روستای” محمدصالحی ” این شهرستان بین یک دستگاه پژو ۴۰۵ و موتورسیکلت رخ داد که یکی از راکبان در صحنه فوت و همراه آن با حالت وخیم به بیمارستان اعزام شد.

وی افزود: در حادثه دیگر، بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون و یک دستگاه تاکسی (پژو) در بزرگراه گناوه به دیلم حدفاصل روستای ” چاهک ” یک نفر فوت و ۲ نفر مصدوم شدند.

فرمانده پلیس راه گناوه تصریح کرد: در تصادف دیگری که بین یک دستگاه پژو پارس و ۴۰۵ در محور جاده ساحلی گناوه به بندر ” ریگ ” در محدوده روستای” گشویی ” رخ داد، سرنشین پارس فوت کرد.

وی افزود: سانحه تصادف در بزرگراه گناوه به دشتستان در محدوده پل روستای” چهار روستایی” بین یک دستگاه پژو ۴۰۵ و وانت ال ۹۰ یک نفر فوت کرد.

وی از رانندگان خواست باتوجه شلوغی جاده ها، قوانین راهنمایی و رانندگی را بخوبی رعایت کنند و از حرکات مخاطره‌آمیز و سبقت‌های غیرمجاز پرهیز کنند.

شهرستان گناوه از محورهای مهم مواصلاتی استان بوشهر است