افتتاح ۴ پروژه راهسازی در دیّر
افتتاح ۴ پروژه راهسازی در دیّر

ندای استان:فرماندار دیّر از افتتاح ۴ پروژه راهسازی با سرمایه گذاری بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان در شهرستان دیر خبر داد.

به گزارش ندای استان،یونس باربرز صبح پنجشنبه در آیین افتتاح طرح های دهه فجر شهرستان دیر اظهار داشت: توسعه زیرساخت های حوزه راه و درمان از اولویت های شهرستان دیر است که با تلاش شبانه روزی، بخشی از مشکلات رفع شده است.

وی از افتتاح ۴ پروژه راهسازی با سرمایه گذاری بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان در شهرستان دیر خبر داد و تصریح کرد: بهسازی نقاط حادثه خیز جاشک، بهسازی مسیر آبدان به دوراهک، محور ساحلی بردخون و اصلاح تقاطع بردخون از این پروژه هاست.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر نیز بیان کرد: قطعه دوم تعریض و بهسازی پیچ های جاشک به طول ۴ کیلومتر و اعتبار ۷۰ میلیارد تومان آغاز شد.

عبدالکریم اخترشناس خاطر نشان کرد: یکی از مصوبات سفر هیئت دولت سیزدهم به استان، ایمن‌ سازی پیچ‌ های محور مواصلاتی جاشک در شهرستان دیر بوده که قطعه اول آن به طول ۳ کیلومتر شامل مسیر جدید اجرایی شده و به‌زودی آسفالت می‌ شود که تکمیل آن، نقش به‌سزایی در ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای خواهد داشت.

وی از تعریض و بهسازی محور آبدان به  دوراهک خبر داد و یادآور شد: این مسیر از محدوده‌های پرتصادف استان بوشهر است که تعریض و بهسازی آن با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان آغاز شد.

اخترشناس خاطرنشان کرد: همچنین قطعه اول تعریض و بهسازی محور ساحلی بردخون به دیر با اعتبار ۱۵ میلیارد و اصلاح تقاطع بردخون با اعتبار شش میلیارد تومان همزمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

Visited 1 times, 1 visit(s) today