قطعه اول بزرگراه رئیسعلی دلواری، امسال افتتاح می شود
قطعه اول بزرگراه رئیسعلی دلواری، امسال افتتاح می شود

ندای استان:فرماندار شهرستان تنگستان گفت: قطعه اول بزرگراه رئیسعلی دلواری، در دهه فجر سال جاری افتتاح می شود.

به گزارش ندای استان،احمد لطفی عصر دوشنبه در بازدید از پروژه بزرگراه شهید رئیسعلی دلواری به دیر اظهار داشت: یکی از پروژه‌های مهم شهرستان در حوزه بزرگراه، پروژه بزرگراه شهید رئیسعلی دلواری به شهرستان دیر است که از ۱۶ سال گذشته شروع شده و بنا به دلایلی به نتیجه نرسیده بود و با پیگیرهایی که در سفرهای اول و دوم ریاست جمهور به استان و استاندار بوشهر و حوزه راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان داشتند این پروژه فعال شده است.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه بزرگراه شهید رئیسعلی دلواری تا شهرستان دیر باید ۱۰ قطعه احداث شود اضافه کرد: قطعه مربوط به شهرستان از تقاطع جائینک تا باشی هفت کیلومتر که در حال انجام است و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در کنار این پروژه بزرگراهی، اتوبان اهرم به برازجان نیز در حال فعالیت است و بخشی از این اتوبان در ایام الله دهه فجر سال جاری به طول ۹ کیلومتر افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

لطفی ادامه داد: برای ادامه احداث عملیات بزرگراه شهید رئیسعلی دلواری در سفر رئیس جمهور به استان ۶۰۰ میلیارد تومان و اعتبارات استانی نیز ۲۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.