مزایده۷۰ دستگاه خودرو توسان در بوشهر
مزایده۷۰ دستگاه خودرو توسان در بوشهر

ندای استان:مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: پس از ۲ هفته از صدور دستور قضایی فروش ۷۰ دستگاه خودرو سواری قاچاق توسان، مزایده فوق العاده این خودروها برای آذرماه ثبت شد.

به گزارش ندای استان،”سید علی عسکری” اظهار کرد: پس از دریافت دستور فروش خودروهای فوق، بلافاصله روند اخذ مجوزهای لازم از جمله استاندارد و محیط زیست آغاز و پس از ارزیابی توسط کارشناسان اموال تملیکی بوشهر در کمتر از ۲ هفته خودروهای فوق در مزایده فوق العاده آذر ماه مطرح شدند.

مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر تصریح کرد: مزایده فوق‌العاده شماره ۵۸۶ اموال تملیکی، با ۱۰۲ ردیف کالای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر در حال برگزاری است.

عسکری ادامه داد: ردیف های قابل توجه این مزایده فوق‌العاده مربوط به پرونده ۷۰ دستگاه خودرو سواری توسان در اختیار این اداره کل به ارزش اولیه یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است.

وی عنوان کرد: در این مزایده فوق‌العاده، در کنار خودروهای سورای توسان، ماشین‌آلات راه‌سازی و کالا از روز ۲۳ آذرماه لغایت ۲۹ آذر ۱۴۰۲ به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر یادآور شد: اشخاص حقیقی و حقوقی برای بازدید از کالاهای موضوع این مزایده می‌توانند به اداره‌کل اموال تملیکی استان مراجعه و پس از دریافت نامه، کالا یا کالاهای مدنظر خود را مشاهده کنند.

عسکری گفت: ثبت‌ قیمت‌های پیشنهادی تنها از طریق سامانه الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی eauc.setadiran.ir انجام می‌شود و همه شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یاد شده و با استفاده از امضای الکترونیک نسبت به ثبت پیشنهاد خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت برای استفاده متقاضیان شرکت در مزایده، الزامی بوده و بازدید از کالاهای مطرح شده همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۴ ظهر امکان‌پذیر است.

  • منبع خبر : ایرنا