آغاز ساخت شهر جدید با معماری سنتی در بوشهر+ تصویر
آغاز ساخت شهر جدید با معماری سنتی در بوشهر+ تصویر

ندای استان:ساخت شهر جدید و پیشرفته با معماری سنتی در ۱۵ هکتار اراضی نیروی دریایی ارتش در بوشهر تحت عنوان مجموعه مسکونی پروژه آفتاب با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و استاندار بوشهر آغاز شد.

به گزارش ندای استان،دریادار شهرام ایرانی ظهر امروز در آیین آغاز ساخت شهر جدید با معماری سنتی در اراضی نیروی دریایی بوشهر با عنوان مجموعه مسکونی پروژه آفتاب با قدردانی از تلاش استاندار و مسئولان استان بوشهر در اجرایی شدن این طرح، اظهار داشت: تعامل بین نیروی مسلح و بدنه دولت سبب اجرا این طرح شده است و این تعامل رشد و شکوفایی استان و شهر بوشهر را رقم خواهد زد.

ساخت شهر جدید و پیشرفته با معماری سنتی در اراضی نیروی دریایی ارتش در بوشهر تحت عنوان مجموعه مسکونی پروژه آفتاب با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و استاندار بوشهر آغاز شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش استان بوشهر با تأکید بر افزایش تعامل برای اجرا طرح‌های مورد مطالبه مردم اضافه کرد: این تعامل و همکاری زمینه تحقق مطالبات مردم عزیز کشور به ویژه استان بوشهر که مملو از غیرت و شهامت است فراهم آورد و روز به روز استان بوشهر توسعه یابد و محور توسعه کشور باشد.

آغاز ساخت شهر جدید با معماری سنتی در بوشهر با تعامل نیروی دریایی ارتش + تصویر

وی از الحاق اراضی نیروی دریایی ارتش به محدوده شهر بوشهر و واگذاری به مردم خبر داد و افزود: از تلاش استاندار بوشهر که در آزادسازی اراضی نیروی دریایی برای استفاده عموم مردم قدردانی می‌شود و در اجرا این گونه طرح‌ها تسریع می‌شود و اراضی دیگری هم برای واگذاری به مردم اختصاص می‌یابد و شاهد تحولات در این عرصه باشیم.

افزایش تعامل مجموعه نیروی دریایی ارتش با مسئولان استان بوشهر

استاندار بوشهر هم با اشاره به آغاز شهر جدید در اراضی نیروی دریایی ارتش گفت: این اراضی متعلق به نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، قرار بود این طرح ۸ سال پیش اجرایی شود، ولی با موانع متعددی مواجه بود که با یک اقدام مشترک و همکاری نزدیک همه مسائل حل و امروز عملیات اجرایی پروژه آغاز شد.

احمد محمدی‌زاده از آغاز ساخت شهر جدید و پیشرفته با طراحی معماری سنتی بوشهر در این اراضی خبر داد و تصریح کرد: این اراضی متعلق به ۷۰۰ نفر از کارکنان غیور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی با قدردانی از همه دست‌اندرکاران که مقدمات برگزاری این برنامه را فراهم کردند گفت: همان گونه که امیر دریادار ایرانی بیان کرد، مسئولان استان بوشهر برنامه‌های مهم، مفصل و مشترکی با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در موارد اراضی این مجموعه دارند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: برابر دستورات فرمانده معظم کل قوا امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سواحل مکران مستقر است در حال اجرا طرح‌های توسعه‌ای از جمله ساخت بندر و پایگاه است و قرار است در منطقه یاد شده با تهاتری که انجام می‌شود بتوانیم هم منابع پروژه‌های مورد نیاز آن منطقه فراهم شود و هم اینکه فضای توسعه برای شهر بوشهر ایجاد کنیم.

محمدی‌زاده با بیان اینکه ادامه همکاری مسئولان استان بوشهر با نیروی دریایی ارتش در پروژه‌های بعدی طراحی شده است گفت: ان‌شاءالله در مورد این طرح‌ها در حال تصمیم‌گیری هستیم و شرایط برای واگذاری و تغییر کاربری اراضی به بهترین نحو با بالاترین ارزش افزوده فراهم کنیم تا ضمن کمک به نیروی دریایی ارتش، زمینه توسعه شهر بوشهر فراهم شود.

ساخت مجموعه مسکونی پروژه آفتاب در ۱۵ هکتار اراضی نیروی دریایی ارتش

ساخت مجموعه مسکونی پروژه آفتاب در ۱۵ هکتار اراضی نیروی دریایی ارتش آغاز شد که در این مجموعه فضاهای مختلف و مجموعه‌های عمومی در بخش‌های آموزشی، فرهنگی، هنری، درمانی و دیگر حوزه‌ها ساخته می‌شود.

در این مراسم اسناد مالکیت مجموعه مسکونی پروژه آفتاب واگذار شد.