برگزاری پویش ملـی لــبــخــنــد ایران در استان بوشهر
برگزاری پویش ملـی لــبــخــنــد ایران در استان بوشهر

ندای استان:حیدر قایدی از برگزاری با شکوه دومین سال پویش ملی «لبخند ایران» کار ویژه‌ای از *جمعیت امام حسن علیه السلام* در محلات حاشیه نشین استان بوشهر خبر داد.

به گزارش ندای استان،حیدر قایدی دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان بوشهر و دبیر دومین سال پویش ملی «لبخند ایران» در استان بوشهر گفت: در پویش ملی و بزرگ لبخند ایران دانشجویان و گروه های جهادی با هدف محرومیت‌زدایی در محلات حاشیه نشین سراسر استان بوشهر حضور یافته و به صورت تخصصی و هدفمند خدمت می‌کنند.

وی گفت:اولین سال برگزاری این پویش ملی سال گذشته اجرا شد و بیش از ۳۰۰ دانشجو وفعال جهادی در قالب ۱۱ گروه دانشجوبی و جهادی شرکت داشتند.

قایدی افزود: امسال بنا را بر حضور ۵۰۰ دانشجو با مشارکت بیش از۲۰ گروه دانشجویی و جهادی در این طرح گذاشته ایم.

ایشان ادامه دادند:در عرصه‌های فعالیت، سال گذشته پویش ملی «لبخند ایران» در چهار عرصه‌ی آموزشی تربیتی، فرهنگی ، فنی عمرانی و بهداشت و درمان برگزار گردید که امسال با برنامه ریزی های صورت گرفته عرصه های کتابخوانی و ورزش و تربیت بدنی را نیز به عرصه های سال گذشته اضافه کرده ایم و امسال با شش عرصه هدفمند به محلات حاشیه نشین استان بوشهر خواهیم رفت.

قایدی در پایان خاطر نشان کرد:پویش ملی «لبخند ایران» از ۱۸ مهرماه ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد و تا ۱۶ آذرماه ادامه خواهد داشت و فعالیت های این پویش بزرگ در دانشگاه ها تا آخر مهر ماه خواهد بود و فعالیت های بعدی آن در محلات حاشیه نشین سراسر مناطق هدف در استان بوشهر از اول آبان ماه آغاز می‌شود.