ندای استان:در راستای نقش مهم بانوان در دفاع مقدس و ضرورت تبیین این نقش برجسته، ۱۰۰ نفر از همسران شهدا استان با حضور استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش ندای استان،استاندار بوشهر ظهر امروز در آیین تجلیل از همسران شهدا در استان بوشهر جایگاه مهم این عزیزان در ۸ سال دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: همان گونه که شهدا از جایگاه و منزلت بزرگی نزد خداوند متعال و ملت ایران برخوردارند همسران آنان هم از جایگاه با اهمیت و ممتاز بهره‌مند هستند.

احمد محمدی‌زاده با بیان اینکه همسران شهدا سرمایه مهم زندگی خود تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کردند گفت: همسران شهدا در جامعه بسیار مهم و اثرگذار و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جایگاه مهمی برخوردار هستند.

وی قبور مطهر شهدا را زیارتگاه عارفان دانست و بیان کرد: گلزار شهدا و مزار شهیدان گرانقدر زیارتگاه عاشقان و عارفان خواهد شد.

استاندار بوشهر با تأکید بر توجه بر تحقق مطالبات همسران و فرزندان شهدا گفت: اشتغال و مسکن فرزندان شهدا در اولویت قرار دارد و در راستای حل مشکلات و تحقق مطالبات همسران شهدا از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

محمدی‌زاده باتأکید بر تشکیل کارگروه تخصصی در پیگیری مطالبات همسران و فرزندان شهدا تصریح کرد: خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران مایه دلگرمی و رسالت همگانی است.

در این آیین به منظور نقش مهم بانوان در دفاع مقدس و ضرورت تبیین این نقش برجسته، ۱۰۰ نفر از همسران شهدا استان بوشهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

  • منبع خبر : تسنیم