تصادف مرگبار در محور استان بوشهر
تصادف مرگبار در محور استان بوشهر

ندای استان:رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: تصادف یک دستگاه خودروی تندر ۹۰ با یک دستگاه خودروی کوئیک در جاده جم در استان بوشهر به فیروز آباد در استان فارس، سه کشته و ۲ نفر مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش ندای استان، سرهنگ صادق مزارعی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در بعد از ظهر روز ۲۲ شهریور ماه در کیلومتر ۱۵ محور جم- فیروز آباد یک دستگاه سواری کوئیک و یک دستگاه سواری رنو تندر ال ۹۰ به صورت جلو به جلو باهم برخورد کردند که در این تصادف راننده و سرنشین سواری رنو و راننده سواری کوئیک پس از انتقال به بیمارستان فوت کردند.

وی افزود: با تلاش ماموران پلیس راه و نیروهای امدادی دو سرنشین مصدوم دیگر سواری رنو که همگی اعضای یک خانواده بودند جهت درمان به بیمارستان انتقال داده شد.

فرمانده پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را تجاوز به چپ سواری کوئیک اعلام کرده اند، تصریح کرد: لازم است رانندگان در جاده های دوطرفه با صبر و حوصله بیشتر رانندگی کرده و با توجه به علائم راهنمایی و رانندگی از سبقت های نا ایمن پرهیز و در محل های مجاز و در صورت وجود فاصله ایمن با خودروی روبه رو، برای سبقت اقدام کنند.

مزارعی ضمن ابراز تاسف و همدردی با خانواده متوفیان، گفت: می طلبد دستگاه های حاکمیتی مسئول در خصوص تکمیل باند دوم محور جم _ فیروزآباد با دلسوزی بیشتر پیگیری تا شاهد تکرار حوادث مشابه نباشیم.