افتتاح و آغاز هزار طرح در بوشهر همزمان با هفته دولت + سهم شهرستانها
افتتاح و آغاز هزار طرح در بوشهر همزمان با هفته دولت + سهم شهرستانها

ندای استان:از نظر تعداد پروژه دشتستان و از نظر اعتبار عسلویه به دلیل پروژه های نفت و گاز رکوردار طرح های هفته دولت می باشند.

به گزارش ندای استان،دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر گفت: در هفته دولت امسال هزار و ۱۵۹ طرح با اعتبار ۲۶۹ هزار و ۹۲۶ میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

سعید حیدری در نشست خبری افزود: پیش بینی می شود رییس جمهور، معاون اول رییس جمهور، وزرای راه و شهرسازی و نفت برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های هفته دولت در استان بوشهر حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: از مجموع برنامه های هفته دولت، ۹۱۰ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۵۵ هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان افتتاح و ۲۴۹ طرح با اعتبار ۱۴ هزار و ۲۴۱ میلیارد تومان آغاز می شود.

حیدری یادآور شد: از نظر تعداد پروژه دشتستان و از نظر اعتبار عسلویه به دلیل پروژه های نفت و گاز رکوردار طرح های هفته دولت می باشند.

وی بیان کرد: ۱۴۴ پروژه در شهرستان تنگستان، ۱۳۶ پروژه در شهرستان دشتی، ۱۲۳ پروژه در شهرستان بوشهر، ۸۱ پروژه در شهرستان گناوه، ۹۰ پروژه در شهرستان دیلم، ۷۵ پروژه در شهرستان دیر، ۸۲ پروژه در شهرستان کنگان، ۱۰۴ پروژه در شهرستان جم، ۳۱ پروژه در شهرستان عسلویه، ۲۷۸ پروژه در شهرستان دشتستان در هفته دولت افتتاح یا به بهره برداری می‌رسد.

حیدری گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، استاندار بوشهر برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهرستان‌های تنگستان و دشتی دوم شهریور، بوشهر سوم شهریور، گناوه و دیلم چهارم شهریور، بوشهر پنجم شهریور، دیر و کنگان ۶ شهریور، عسلویه و جم هفتم شهریور و دشتستان هشتم شهریور در این شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کند.