بخشدار جدید سیراف معرفی شد
بخشدار جدید سیراف معرفی شد

ندای استان:آیین تکریم و معارفه، بخشدار بخش سیراف با حضور مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر، فرماندار، امام جمعه شهرستان کنگان و بخش سیراف و اعضا شورای تامین شهرستان کنگان در فرمانداری کنگان برگزار شد.

به گزارش ندای استان،فرماندار کنگان عصر شنبه در این نشست اظهار داشت: کار جهادی، نگاه انقلابی، صداقت با مردم و مردمی بودن از ویژگی‌های خاص دولت سیزدهم است که مسئولان شهرستان باید سرلوحه کار خویش قرار بدهند.

احمد غریبی افزود: همه مسئولان ادارات شهرستان کنگان نسبت به فعال کردن روابط عمومی‌های اداره‌های حوزه کاری خود اقدام کنند و در صورت نداشتن روابط عمومی، مدیر اداره خود باید پاسخگو باشد.

وی گفت: مسئولیت امانت الهی است و فرصتی بزرگ برای رفع مشکلات مردم است که جز با تکیه بر مدیران جوان و با روحیه جهادی و انقلابی ممکن نیست.

فرماندار کنگان ضمن تبریک به حسین بلوچی افزود: مهم نیست عمر مسئولیت چقدر باشد، مهم آنست که تا زمانی که در مسند خدمتگزاری به مردم هستیم، برای رضای خدا و برای رفاه مردم و در جهت توسعه شهرستان حرکت کنیم.

در پایان این نشست از زحمات محمد روشن در زمان تصدی بخشداری سیراف تقدیر و حسین بلوچی جوان خوشنامی که از فرهنگیان بندر شیرینو می باشد به عنوان بخشدار سیراف شهرستان کنگان معرفی شد.