محبی؛ اولین بوشهری لیگ روسیه +عکس
محبی؛ اولین بوشهری لیگ روسیه +عکس

ندای استان:محمد محبی که فصل گذشته در استقلال حضور داشت با عقد قرارداد سه ساله به عضویت تیم فوتبال روستوف درآمد.

به گزارش ندای استان،محمد محبی که فصل گذشته به‌عنوان بازیکن قرضی از سانتا کلارا پرتغال در استقلال عضویت داشت، با اتمام دوران حضورش در جمع آبی‌ها به پیشنهاد روستوف پاسخ مثبت داد و رسما با این تیم قرارداد بست.

این ستاره ملی پوش که در فصل اخیر لیگ برتر ۲۸ بازی برای استقلال انجام داد و توانست هشت گل به ثمر رساند و چهار پاس گل بدهد و در جام حذفی نیز دو گل بزند و روی دو گل تاثیرگذاری داشته باشد، جزو مهره‌های مورد علاقه جواد نکونام برای تداوم حضور در جمع آبی پوشان بود، اما رقم بالای فسخ قراردادش با باشگاه سانتا کلارا پرتغال کاری کرد تا نتواند به کارش در ایران ادامه دهد و راهی روستوف شود.

باشگاه روستوف روسیه که در سالیان گذشته سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی را به‌عنوان بازیکنان ایرانی در اختیار داشت، حالا محمد محبی را به‌عنوان سومین ملی‌پوش ایرانی در تاریخ باشگاهش به خدمت گرفت و رسما او را معرفی کرد.

این وینگر- مهاجم ۲۴ ساله بوشهری پس از تجربه حضور در سپاهان، سانتا کلارا پرتغال و استقلال طی سه فصل اخیر، اکنون چالش جدیدی را با حضور در روستوف تجربه خواهد کرد و تبدیل به تنها بازیکن ایرانی شد که در فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر روسیه به میدان می‌رود.

محمد محبی در فروردین‌ماه امسال در یک رقابت دوستانه مقابل تیم ملی روسیه در ترکیب تیم ملی ایران قرار گرفت و پنالتی منجر به گل ایران را گرفت و پس از آن هم در دیدار مقابل کنیا گلزنی کرد و در تورنمنت کافا نیز نمایش موثری با گرفتن پنالتی و ثبت پاس گل داشت.

باشگاه روستوف روسیه با اعلام خبر رسمی جذب محمد محبی از سانتا کلارا پرتغال نوشته است: «خوشحالیم که محمد را به تیم خودمان آوردیم و به او خوش‌آمد می‌گوییم. ما آرزوی بازی‌های درخشان در پیراهن باشگاه را برای این بازیکن داریم.»