فوق ستاره فوتبال ایران و تاسیس یک باشگاه در بوشهر+عکس
فوق ستاره فوتبال ایران و تاسیس یک باشگاه در بوشهر+عکس

ندای استان:مهاجم جنوبی تیم ملی و پورتو پرتغال که روزهای پرخبری را دنبال می‌کند، در ادامه اقدات اجتماعی خود در شهر زادگاهش یک باشگاه فوتبال تاسیس کرد.

به گزارش ندای استان،مسیر عجیبی و پرداستانی را برای ستاره شدن طی کرده است. کمتر کسی تصور می‌کرد این ستاره بااستعداد به صورت ناگهانی از فوتبال بزند و لباس سربازی را بر تن کند و بعد از دو سال بار دیگر در مسیر یکی از تاریخ‌سازان فوتبال ایران گام بردارد.

طارمی اما با حضور در پرسپولیس و نمایشی درخشان در این تیم و در ادامه تجربه حضور کوتاه مدت در لیگ قطر و پرواز به مقصد پرتغال، به آرزوهایی دست یافت که شاید برای خیلی‌ها غیرقابل تصور باشد. بازی در لیگ قهرمانان اروپا و گل‌هایی به یادماندنی مقابل تیم‌های مطرح اروپایی و اکنون نیز در بورس نقل و انتقالات اروپایی و جنگ تیم‌های صاحبنام برای به چنگ آوردن او.

همه این‌ها اما باعث نشده تا طارمی شهر زادگاهش را فراموش کند و او هر بار با سفر به ایران خیلی زود دلش برای شط لک زده و سریعا پرواز به سمت بوشهر را رزرو می‌کند.

مهاجم تیم ملی و پورتو اکنون نیز در اقدامی جالب توجه برای کمک به استعدادهای فوتبال بوشهر، اقدام به تاسیس باشگاه فوتبال (شهریار بندر بوشهر) کرده است.

باشگاهی که در حال حاضر در دو رده سنی کار را در امیدها و جوانان آغاز کرده و در ادامه قرار است بیش از این رشد کند و در دیگر رده‌ها نیز کار را دنبال کند. استعدادیابی و میسر کردن مسیر رشد برای حضور در تیم‌های لیگ برتری اقدامی است که مهدی طارمی قصد دارد برای بازیکنان این شهر بااستعداد فراهم کند تا شاهد اوج‌گیری زودتر افرادی شبیه طارمی، ماهینی و … از آن بود.

طارمی در این خصوص به خبرنگار ورزش سه می‌گوید: به دنبال این بودیم تا خدمتی در راستای کمک به جوانان بوشهری داشته باشیم و در نهایت با توجه به عطش و شوق و علاقه‌ای که در آنها همیشه شاهد بودیم، این باشگاه فوتبال را تاسیس کردیم. باشگاهی به نام شهریار بندر بوشهر.