تجلیل از مهدی طارمی در بوشهر+عکس
تجلیل از مهدی طارمی در بوشهر+عکس

ندای استان:شورای اسلامی و شهرداری بوشهر با دعوت از مهدی طارمی به صحن علنی شورا از این بازیکن ملی پوش بوشهری و ستاره تیم پورتو پرتغال تجلیل کردند.

به گزارش ندای استان،رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر شامگاه دوشنبه در این آیین گفت: به عنوان نماینده مردم بوشهر بر خود تکلیف دانستیم از مهدی طارمی بازیکن برجسته بوشهری تجلیل کنیم.
وحید نیک روش افزود: طارمی با موفقیت‌های بزرگش همواره مایه مباهات و افتخار ایرانیان بویژه مردم استان بوشهر است که موفق شده نام این خطه را در دنیل و بویژه کشورهای اروپایی بلند آوازه کند.
وی ادامه داد: افتخارات جهانی و مهم مهدی طارمی در سال‌های اخیر منجر شده تا تمامی هموطنان به وجود چنین بازیکن اخلاق‌مدار و با کیفیت فنی بسیار بالا به وجود وی افتخار کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر همچنین در جواب درخواست طارمی برای کمک به تامین زیرساخت‌های موردنیاز برای حمایت از فوتبالیست‌های مستعد بوشهری، پاسخ داد: شورای بوشهر در کمیسیون‌های تخصصی با حضور نماینده طارمی پیرامون طراحی ساز و کار مناسب برای هدف حمایت از فوتبالیست‌های مستعد برنامه ریزی خواهد کرد.
شهردار بوشهر نیز گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های مهدی طارمی اخلاق شایسته این بازیکن محبوب در عرصه‌های مختلف هست که وی را تبدیل به الگویی برای نوجوانان و جوانان تبدیل کرده است.
حسین حیدری افزود: امیدواریم این بازیکن برجسته و خلاق در تمام مراحل زندگی ورزشی و شخصی خود بتواند مسیر موفقیت‌های درخشان خود در این چند سال اخیر را ادامه دهد.
مهدی طارمی

اظهار کرد: تمام هدفم از راه‌اندازی باشگاه فوتبال حمایت از جوانان مستعد هم استانی است تا بتوانند مسیر موفقیت‌های ورزشی خود را با سرعت و شتاب بیشتری دنبال کنند.
وی بیان کرد: برای پیوند بازیکنان مستعد به تیم‌های خارجی نیز با وجود تمام سختی و دشواری‌هایی که این موضوع دارد، تمام تلاش و ظرفیت‌ها را بکار خواهم گرفت.
طارمی ادامه داد: عمر فوتبال حرفه‌ای بسیار کوتاه و زودگذر بوده از این رو برنامه دارم تا بازیکنان شایسته و دارای استعداد هر چه سریع‌تر شناسایی و بتوانند در فضایی مناسب فوتبال خود را به نمایش بگذارند.
ملی پوش بوشهری تیم ملی فوتبال در ارتباط با تیم‌های ایرانجوان و شاهین نیز گفت: این تیم‌ها در مسیر موفقیت مشکلات بسیاد زیادی در درون خود دارند که با وجود تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر همچنان راه به جایی نبردند.
طارمی افزود: یکی از عمده مشکلات تیم‌های ایرانجوان و شاهین را شاید بتوان وجود افراد فراوان تصمیم‌گیر در این تیم‌ها دانست که مانعی برای حل مشکلات ایرانجوان و شاهین هستند.
وی بیان کرد: خودم نیز با عنوان بازیکن بی‌مهرهای زیادی از این دو تیم هم‌استانی دیدم ولی با این وجود همواره تا جایی که امکان داشته حامی آنها بودم.
طارمی افزود: بعد از به نتیجه نرسیدن تلاش‌ها برای کمک به تیم‌های یاد شده بود که تصمیم به ثبت باشگاهی جدید برای حمایت از فوتبالیست‌های مستعد استان شدم تا بتوانم از طریق راه‌های ارتباطی موجود بازیکنان شایسته را به لیگ برتر معرفی کنم.
وی عنوان کرد: در فوتبال بوشهر مسائل مالی و یا بهتر عنوان کنم دلالی منجر شده شمار قابل توجهی از فوتبالیست‌ها از این رشته زده شده و میدان را ترک کنند.
طارمی تاکید کرد: با چنین شرایطی شورای شهر نیز می‌تواند به سهم خود به پیشرفت ورزشکاران و به‌ویژه در رشته فوتبال کمک کنند و از این طریق مایه اعتلای نام بوشهر شوند.
وی گفت: اکنون با راه‌اندازی باشگاه فوتبال تمام تلاشم موفقیت جوانان است و در صورتی که در سال حتی یک بازیکن نیز به لیگ برتر راه پیدا کند این موفقیت ارزشمند خواهد بود.
طارمی بیان کرد: همچنین راه‌اندازی آکادمی نیز در در دستور کار داریم تا در هر کدام از رده‌های سنی هشت تا ۱۰ بازیکن مستعد و خلاق مورد حمایت قرار گیرند.
وی گفت: در این مسیر از شورا و شهرداری درخواست دارم تا برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز ظرفیت‌های موجود و بویژه زمین‌های ورزشی در اختیار خود را در خدمت جوانان قرار دهند.
طارمی عنوان کرد: در باشگاه فوتبال شهریار هیچگونه چشم داشت مالی وجود نداشته و حتی باید از جیب خود با وجود ضرر مالی هزینه کنم و شاید در ادامه تبعاتی نیز داشته باشد و حتی عده‌ای نیز در مقابلم قرار گیرند ولی با این وجود با هدف و عزمی مصمم برای حمایت از فوتبالیست‌های شهرم پیش خواهم رفت.
وی افزود: با موفقیت بازیکنان باشگاه و رسیدن شماری از آنان به رده‌های ملی تنها دعای خانواده‌های بازیکنان برای من کفایت می‌کند.
طارمی گفت: امیدوارم با همراهی شورا و شهرداری بتوانیم در این مسیر ارزشمند کمک به جوانان هم‌استانی موفق ظاهر شویم و آنان را در تیم‌های مطرح ببینیم.
وی تصریح کرد: فوتبال بخش قابل توجهی از شادی و نشاط جامعه را به خود اختصاص داده است که با چنین ظرفیتی باید بیشتر به فوتبال پرداخته شود.

در این آیین اعضای شورای اسلامی و شهردار بوشهر با اهدا تندیس و هدایایی از مهدی طارمی فوتبالیست تیم ملی و پورتو پرتغال تجلیل کردند.

همچنین مهدی طارمی نیز پیراهن خود در تورنمنت بین المللی کافا را با درج امضا و متن نوشته تقدیم به میزبانان این نشست کرد.