ساخت مسکن برای کارکنان دولت در استان بوشهر
ساخت مسکن برای کارکنان دولت در استان بوشهر

ندای استان:مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: یکی از طرح‌های محوری دولت مردمی ایران قوی احداث سرپناه برای افراد فاقد مسکن است که در این راستا عملیات اجرایی احداث واحدهای مسکونی برای کارکنان این اداره کل در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع آغاز شد.

به گزارش ندای استان،استاندار بوشهر روز یکشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان اظهار کرد: پس از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به تازگی در محله تنگک زمینی برای احداث ۳۱۵ واحد مسکونی برای کارکنان خود اختصاص داده، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دومین اداره‌ در استان به شمار می‌رود که برای این مهم پیشگام شده است.

احمد محمدی زاده با بیان اینکه باید هر هفته شاهد شروع پروژه احداث مسکن کارکنان دولت در قالب طرح ملی نهضت مسکن باشیم، افزود: ماشین آلات اداره کل راهداری برای آماده سازی زمین به کار گرفته می‌شود که می‌تواند تا ۱۵۰ میلیون تومان برای هریک از متقاضیان صرفه‌جویی داشته باشد.

وی با بیان اینکه اولویت این زمین و سایر زمین‌های دولتی با مسکن کارمندان مشمول و حتی بازنشستگان اجاره‌نشین است، گفت: پروژه مسکن راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر شروع طرح الحاق ۴۵۰ هکتار به شهر بوشهر است که گام بزرگی برای صاحب خانه شدن جوانان به شمار می‌رود.

عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر خواستار روان‌سازی شرایط برای برخورداری حداکثری همکاران از امتیاز زمین دولتی و داشتن سرپناه شد.

  • منبع خبر : ایرنا