استاندار:آسیب‌های ادوار گذشته شهرداری‌ها تکرار نشود
استاندار:آسیب‌های ادوار گذشته شهرداری‌ها تکرار نشود

ندای استان: استاندار بوشهر گفت: باید تلاش شود که آسیب‌های ادوار گذشته شورای شهرها و شهرداری‌ها در استان بوشهر تکرار نشود.

به گزارش ندای استان، احمد محمدی‌زاده عصر دوشنبه در جمع شهرداران استان بوشهر اظهار داشت: شهرداری‌ها اولین حلقه در خدمات‌دهی به مردم هستند و باید تلاش شود که بهترین خدمات در سریع‌ترین زمان به مردم ارائه شود.

وی همدلی بین شورای شهر و شهرداری‌ها را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: بی‌شک همراهی، همکاری و تعامل شهرداری‌ها و اعضای شورای اسلامی شهرها به ارائه خدمات بهتر به مردم منتج خواهد شد.

استاندار بوشهر خواستار تقویت تعامل و همدلی بین شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرها شد و خاطرشان کرد: در دوره‌های گذشته شاهد برخی اختلافات در شهرها بودیم که باید تلاش شود این دوره این مشکلات تکرار نشود.

وی بروز برخی آسیب‌ها در شوراهای شهر و شهرداری‌های استان را مضر دانست و ادامه داد: باید از بروز تخلف، اختلاف و انحراف پیشگیری و جلوگیری شود تا شاهد تکرار مسائل گذشته نباشیم.

محمدی‌زاده بر تسریع در انتخاب شهرداران استان بوشهر تاکید کرد و افزود: تلاش شود ترکیب شهرداری‌های استان بوشهر هر چه سریع‌تر تکمیل شود تا کار و برنامه مردم معطل نشود.

وی از برگزاری دوره آموزشی ویژه شهرداران استان بوشهر خبر داد و گفت: برنامه آموزشی ویژه شهرداران تدوین شده تا بر اساس ضوابط قانونی و رعایت اخلاق اسلامی فعالیت کنند.