نامه‌های مردم استان به رئیس جمهور بی‌پاسخ نمی‌ماند
نامه‌های مردم استان به رئیس جمهور بی‌پاسخ نمی‌ماند

ندای استان:استاندار بوشهر با بیان اینکه نامه‌های مردم استان بوشهر به رئیس جمهور در حال بررسی و رسیدگی است، گفت: این نامه‌ها بی‌پاسخ نمی‌ماند.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی‌زاده عصر یکشنبه در بازدید از مرکز جمع بندی و ثبت و رسیدگی به نامه‌های مردمی داده شده به رئیس‌جمهور اظهار داشت: مردم استان بوشهر درخواست‌های خود را در قالب‌های مختلف به رئیس جمهور اعلام کردند.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم در ششمین سفر استانی خود مهمان استان بوشهر بود که این سفر برکات خوبی داشت و پروژه‌های مصوب این سفر می‌تواند نقش مهمی در توسعه استان بوشهر داشته باشد.

استاندار بوشهر با اشاره به دریافت نامه‌های متعدد از سوی مردم خطاب به دولت و رئیس جمهور بیان کرد: همه نامه‌های داده شده به رئیس جمهوری با دقت مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی بر لزوم دقت کافی در ثبت و رسیدگی به نامه‌ها تاکید کرد و افزود: تا فردا، همه نامه‌ها ثبت و بر اساس موضوع و محتوا برای رسیدگی و اقدام به مبادی ذیربط، ارجاع و فرآیند رسیدگی تا حصول نتیجه و پاسخ مورد پیگیری قرار گیرد.

احمدی‌زاده با تاکید بر اینکه هیچ نامه‌ای نباید بدون پاسخ بماند اظهار داشت: مردم استان بوشهر مردمی نجیب و کم توقع هستند لذا برای تحقق خواسته‌های آنان وظیفه داریم با تمام توان پیگیر مطالبات آنان باشیم.