آبفا مسئول تامین آب آشامیدنی مردم است نه خانه‌باغ‌ها و ویلاها
آبفا مسئول تامین آب آشامیدنی مردم است نه خانه‌باغ‌ها و ویلاها

ندای استان:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بوشهر گفت: این شرکت مسئول تامین آب آشامیدنی مردم است و هیچ مسئولیتی در تامین آب باغ ویلا، خانه باغ، دام و زمین‌های کشاورزی ندارد.

به گزارش ندای استان؛ عبدالحمید حمزه‌پور در جریان بازدید بازرس کل استان از روند اجرایی طرح‌های آبرسانی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان با اشاره به اینکه تامین آب آشامیدنی مردم استان در اولویت قرار دارد، بیان کرد: اکنون در اوج گرما قرار داریم اما هوای گرم بر اجرای طرح‌ها تاثیر ندارد و طرح‌های آبرسانی بدون وقفه ادامه دارد.

او ادامه داد: از همه ظرفیت‌ها برای تامین آب مورد نیاز مردم در شهر‌ها و روستا‌ها استفاده شده است تا دغدغه مردم به حداقل برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر درخصوص بازدید بازرس کل استان بوشهر از طرح‌های آبرسانی عنوان کرد: در این بازدید طرح‌های مختلف از جمله نوسازی و اصلاح شبکه‌های آبرسانی، خطوط آب بین شهری و روستایی، مخازن ذخیره آب و طرح‌های آب‌شیرین‌کن‌ بررسی شدند.

حمزه پور گفت:دستگاه‌های نظارتی در بازدید از طرح‌ها و عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان با اعلام رضایت، بر بهره‌برداری از طرح‌ها در موعد مقرر تاکید کردند.

او همچنین با تاکید بر قطع انشعاب آب خانه باغ‌ها و باغ ویلا‌ها، گفت: این شرکت هیچ مسئولیتی در تامین آب باغ ویلا، خانه باغ، دام و زمین‌های کشاورزی ندارد و به همین علت انشعاب آب در این بخش‌ها بدون اغماض قطع می‌شود.

بازرس کل استان بوشهر هم باتاکید بر تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی، خدمات شرکت آب و فاضلاب  را در بخش آبرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها قابل قدردانی دانست و گفت: قطع انشعاب آب خانه باغ‌ها، باغ ویلاها و انشعاب‌های غیر مجاز  و برخورد قضائی با متخلفان باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

اسحاق شهبازی بیان کرد: تامین آب آشامیدنی مردم در اولویت قرار دارد و اداره کل بازرسی استان بوشهر در این حوزه با نظارت شبانه‌روزی ضمن حمایت برای تسریع در اجرای طرح‌ها، بر قطع انشعاب‌های غیرمجاز تاکید دارد.