تعیین ۹۳ شعبه اخذ رای الکترونیکی در انتخابات شورای شهر بوشهر
تعیین ۹۳ شعبه اخذ رای الکترونیکی در انتخابات شورای شهر بوشهر

ندای استان:رییس ستاد انتخابات استان بوشهر از تعیین ۹۳ شعبه اخذ رای الکترونیکی در انتخابات شورای شهر حوزه انتخابیه شهر بوشهر خبر داد و گفت: انتخابات شوراهای شهر در شهر بوشهر به صورت تمام الکترونیک و در ۹۳ شعبه اخذ رای انجام خواهد گرفت.

به گزارش ندای استان، ایرانی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی شعب اخذ رای در انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان بوشهر اظهار داشت: برای انتخابات شوراهای شهر و روستا ۹۱۷ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که نسبت به دوره قبل ۱۰ درصد افزایش دارد ضمن اینکه برای این انتخابات ۹۲۴ صندوق رای تعیین شده است.

رییس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: برای انتخابات شوراهای شهر در استان یک هزار و ۶۶ نفر ثبت نام کرده، ۱۱۳ نفر انصراف داده، ۹۴۹ نفر تایید و ۸۵ نفر رد صلاحیت شدند.

وی بیان داشت: برای انتخابات شوراهای روستاها دوهزار و ۸۷۰ نفر ثبت نام کرده، ۱۲۳ نفر انصراف داده، دو هزار و ۷۶۵ نفر تایید و ۶۸ نفر رد صلاحیت شدند که در نهایت برای انتخابات شوراهای شهر ۸۶۸ نفر و برای انتخابات شوراهای روستا در استان دو هزار و ۶۱۴ نفر با هم رقابت خواهند کرد.

ایرانی از تعیین ۹۳ شعبه اخذ رای الکترونیکی در انتخابات شورای شهر حوزه انتخابیه شهر بوشهر خبر داد و گفت: انتخابات شوراهای شهر در شهر بوشهر به صورت تمام الکترونیک و در ۹۳ شعبه اخذ رای انجام خواهد گرفت و ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی، اعضای شعب، بازرس، ماموران نیروی انتظامی و… در انتخابات ۲۸ خرداد در استان همکاری دارند.