مردم استان بوشهر کم‌توقع هستند
مردم استان بوشهر کم‌توقع هستند

ندای استان:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم تلاش مسئولان برای رفع مشکلات مردم استان گفت: مردم استان بوشهر کم‌توقع هستند.

به گزارش ندای استان، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح پنجشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر بوشهر اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی برای آمرزش گناهان و نزدیکی به خدا بوده و امیدوارم همه ما استفاده لازم را از این فرصت برده باشیم.

وی عید سعید فطر را بازگشت انسان به بندگی خداوند متعال دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به سپری شدن ماه مبارک رمضان، باید همچنان در فرهنگ و دستاوردهای این ماه باقی بمانیم.

امام جمعه بوشهر با اشاره به عملیات وحشیانه صهیونیست‌ها در فلسطین و کشتار دختران دانش‌آموز و مظلوم افغانی بیان کرد: سکوت مجامع بین‌المللی، حقوق بشر، حمایت آمریکا و هماهنگ بودن رژیم اشغال‌گر قدس با آمریکا محکوم است.

وی با بیان اینکه انشاالله به زودی شاهد پیروزی ملت فلسطین خواهیم بود افزود: تنها راه نجات، مبارزه و مجاهدت بی‌امان مبارزان فلسطین در داخل و حمایت مردم روشن‌ضمیر، آزادی‌خواهان به ویژه مردم مسلمان از ملت مظلوم فلسطین است.

آیت‌الله صفایی بوشهری به انتخابات پیش رو اشاره کرد و با تاکید بر لزوم حضور حداکثری در این انتخابات اضافه کرد: در انتخابات ریاست جمهوری مردم باید با انتخاب خوب فردی را وارد عرصه مدیریت و خدمت به مردم بیاورند که شایسته و خدمت‌گزار باشد و هیچ پشیمانی نداشته باشد.

وی با اشاره به تبیین معیارهای انتخاب رئیس جمهور اصلح توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور اصلح باید مدیر، مدبر، مسلط بر امور، با ایمان، با تقوا، با اخلاق باشد و اگر اعتقاد به اسلام و ایمان نداشته باشد به آن نمی‌توان اعتماد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از دیگر معیارهای رئیس جمهور به عدالت‌خواه، ضد فساد، ایستادگی در برابر رانت‌خوار و مفسدان اشاره کرد و افزود: اعتقاد داشتن به توانمندی نیروهای داخلی و جوانان تحصیل‌کرده از دیگر شاخصه‌ها است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور اصلح نباید از مفسدان حمایت کند گفت: نگاه به خارج از کشور هیچ چیزی به همراه ندارد و همانگونه که مشاهده شد، کشور باید روی پای خودش بایستد.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری، افتخار به خدمتگزاری مردم را از خصوصیّات مسئولان انقلابی و جهادی دانست و بیان کرد: مسئولان نه اینکه پس از رأی‌گیری و انتخاب، از مردم فاصله بگیرند و به ملت و مطالبات آنان بی‌توجهی شود.

وی در ادامه خواستار توجه مسئولان استان بوشهر به اشتغال جوانان، فراهم شدن تسهیلات زندگی و مسکن مردم شد و افزود: مردم استان بوشهر بی‌نظیر، پاک، خدوم و کم‌توقع هستند و خدمت به این مردم باید جز افتخارات مسئولان باشد

  • منبع خبر : مهر