توزیع یک میلیارد تومان بسته معیشتی میان نیازمندان بوشهری
توزیع یک میلیارد تومان بسته معیشتی میان نیازمندان بوشهری

ندای استان: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه “همزمان با ماه مبارک رمضان بسته‌های معیشتی میان نیازمندان توزیع می‌شود” گفت: به ارزش یک میلیارد تومان بسته معیشتی ویژه نیازمندان تامین شده که تا پایان ماه مبارک افزایش می‌یابد.

به گزارش ندای استان،سردار علی رزمجو، با تبریک ماه مبارک رمضان و با اشاره به برنامه‌های سپاه استان بوشهر در این ایام با عظمت اظهار داشت: یکی از این برنامه‌ها در مرکز استان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با مشارکت اوقاف و امور خیریه و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر اجرا برنامه نوای ملکوت است.

وی با بیان اینکه برنامه یاد شده برای دهمین سال پیاپی در مدت ۳۰ روز ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود گفت: این برنامه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در راستای مقابله با کرونا و با توجه به شرایط قرمز کرونایی بوشهر، بدون حضور مردم برگزار و از طریق صدا و سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه برنامه نوای ملکوت از ساعت ۱۷ با تفسیر قرآن آغاز می‌شود گفت: پس از تفسیر قرآن، جزء خوانی قرآن کریم به حضور قاریان برجسته قرآنی استان بوشهر آغاز می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان ختم می‌شود.

سردار رزمجو، افزود: این برنامه غیر از شبکه استانی بوشهر، از شبکه افق، قرآنی و دیگر شبکه‌ها پخش زنده می‌شود.

وی، تبدیل هر خانه به مسجد را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: توجه به شرایط قرمز کرونایی و امکان حضور مردم در مراسم ترتیل خوانی وجود ندارد باید هر خانه به عنوان مسجد تبدیل شود و خانواده‌ها از طریق سیمای مرکز بوشهر از این مراسم با شعار هر خانه یک مسجد بهره ببرند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان بسته‌های معیشتی میان نیازمندان توزیع می‌شود گفت: ۲ هزار بسته معیشتی با مشارکت پایگاه‌های مقاومت بسیج توزیع می‌شود و تا پایان ماه رمضان افزایش می‌یابد.

سردار رزمجو ارزش هر بسته معیشتی را ۵۰۰ هزار تومان دانست و خاطر نشان کرد: تاکنون به ارزش یک میلیارد تومان بسته معیشتی تهیه و عملیات توزیع آن ویژه ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

وی افزود: از ابتدای فروردین امسال تاکنون ۶٫۸ میلیارد تومان بسته معیشتی توسط سپاه استان بوشهر میان نیازمندان و آسیب دیدگان اقتصادی استان بوشهر توزیع شده که در ماه مبارک رمضان توزیع تعداد بسته‌های غذایی میان جامعه هدف افزایش می‌یابد.

  • منبع خبر : تسنیم