شناورهای آتشخوار در بنادر بوشهر افزایش می‌یابند
شناورهای آتشخوار در بنادر بوشهر افزایش می‌یابند

ندای استان:مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از توسعه ناوگان آتش نشان با افزایش شمار شناورهای آتشخوار بر اساس نیازهای بنادر استان خبر داد.

به گزارش ندای استان،محمد شکیبی نسب شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: لایروبی کانال دسترسی از اولویت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در راستای رونق اقتصادی و تسهیل گری در فعالیت‌های این حوزه است که با جدیت تمام در حال پیگیری است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان داشت: مسائل و مطالبات این بنادر باید با اولویت رسیدگی می‌شود و معاونان اداره کل و مدیران بنادر تابعه نیز باید در این راستا تلاش و اهتمام جدی داشته باشند.

شکیبی نسب تصریح کرد: مقرر شده برای بنادر با عمق ۲ تا ۲.۵ متر مانند گناوه و دیلم زمینه افزایش عمق آنها به ۳.۵ فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه موضوع ایمنی ترددهای دریایی نیز تضمین خواهد شد، گفت: توسعه ناوگان آتش نشان با افزایش شمار شناورهای آتشخوار در دست پیگیری است و بر حسب نیاز بنادر این مهم محقق خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: باید وضعیت موجود تمامی کانال‌های دسترسی بنادر استان تهیه شود تا در سطح ملی پیگیری لازم برای اجرایی شدن پروژه‌های افزایش عمق آنها پیگیری لازم انجام شود.

شکیبی نسب خاطر نشان کرد: مدیران تابعه نیز باید در نشست‌های کارشناسی مسائل و مشکلات را همراه با پیشنهاد و راهکار ارائه کنند تا نسبت به حل و فصل آنها در کمترین زمان ممکن اقدام شود.