صدور ۶۰ هزار گذرنامه در بوشهر
صدور ۶۰ هزار گذرنامه در بوشهر

ندای استان:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اداره گذرنامه بوشهر مانند کشور امسال کار جهادی و بزرگی را برای فراهم کردن مقدمات سفر اربعین کرد و اولین موکب در این سفر معنوی بود.

به گزارش ندای استان،نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صبح یکشنبه از اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان بوشهر بازدید کرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری در این بازدید با قدردانی از فرمانده انتظامی استان، رئیس و کارکنان این اداره، به خبرنگار صداوسیما گفت: حضور در این اداره برای تشکر از کارکنان کوشای آن بود که در سفر اربعین امسال به‌عنوان اولین موکب شناخته شدند و با کار جهادی مقدمات این سفر معنوی را فراهم کردند.

او اضافه کرد: صدور بیش از ۶۰ هزار گذرنامه در این مدت و برای سفر اربعین کار بسیار بزرگی است و توانست رضایتمندی بالای مردم را در پی داشته باشد که بهترین هدیه است و امیدواریم برای سال آینده این آمادگی بیشتر شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر هم گفت: امسال درخواست برای سفر اربعین بیشتر از دیگر سال‌ها بود و بیش از ۶۰ هزار گذرنامه در اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان بوشهر صادر شد که شامل برگ تردد موقت اربعین نیز می‌شود.

سردار حیدر سوسنی افزود: همکاران ما از ساعت ۷ صبح تا پاسی از شب در تلاش برای صدور گذرنامه و برگ تردد موقت اربعین بودند و امسال صدور گذرنامه نسبت به پارسال افزایش بیش از چهارونیم برابری داشته است.

او اضافه کرد: ۹ هزار و ۱۰۰ فقره تمدید گذرنامه نیز در این مدت در این اداره انجام شد و هم‌اکنون نیز این خدمات برای مردم استان و مراجعان در حال انجام است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: برنامه داریم تا در سال‌های آینده حتی بهتر از امسال در خدمت زائران اربعین حسینی باشیم.

  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما