ندای استان: مربی تیم ملی و سرمربی بانوان رزمی کار پنچاک سیلات استان بوشهر گفت: گروه اعزامی پنچاک سیلات بانوان گناوه که به نمایندگی از این استان در مسابقات قهرمان کشور در مشهد شرکت کرده بود، در مجموع تیمی مقام اول کشور را به دست آورد.

به گزارش ندای استان،زینب اسلامی نیا روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این تیم با وجود برخی مشکلات برای اعزام به مسابقات و کمبود امکانات تمرینی در شهرستان، به همت و تلاش ورزشکاران اعزامی، توانستم در سه رده سنی نوجوان و جوانان و بزرگسالان مدال‌های طلا و نقره و برنز در وزن‌های مختلف را به دست آوریم.

وی گفت: مسابقات کشوری پنچاک سیلات بانوان به مدت دو روز با شرکت ۱۸ تیم از استان‌های مختلف کشور در مشهد مقدس برگزار شد که در پایان تیم بانوان گناوه به نمایندگی از استان بوشهر در مجموع تیمی مقام اول و تیم‌های ایلام و گلستان دوم و سوم شدند.

مربی تیم ملی پنچاک سیلات و سرمربی تیم اعزامی استان بوشهر به این مسابقات افزود:  در این دور از مسابقات و در رده نوجوانان یلدا پیمان و مهشید دشتی از تیم گناوه مقام اول و طلای این مسابقات را کسب کردند.

تیم پنچاک سیلات بانوان گناوه مقام اول کشور را کسب کرد

وی بیان کرد:  مینا حسنی و دینا بیژنی در رده جوانان ،مدال نقره و محدثه جوکار و دریا شهبازی مدال برنز را به دست آوردند.

اسلامی نیا گفت: در رده بزرگسالان فاطمه اسدی و معصومه رضی پور و اکرم ایزد پناه مقام اول و طلای این مسابقات را کسب کردند.

سرمربی تیم اعزامی بانوان استان بوشهر از فرماندار گناوه، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیات های رزمی شهرستان گناوه که برای اعزام تیم همکاری لازم را داشتند، تقدیر کرد.

شهرستان گناوه از قطب های مستعد در رشته های مختلف  رزمی اعم از بانوان و مردان استان بوشهر است.