تکمیل پروژه آبرسانی جم نیازمند ۵۴۰ میلیارد تومان اعتبار
تکمیل پروژه آبرسانی جم نیازمند ۵۴۰ میلیارد تومان اعتبار

ندای استان:فرماندار جم گفت: برای تکمیل پروژه آبرسانی جم ۵۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و در این زمینه به زودی خبرهای خوشی اعلام خواهد شد.

به گزارش ندای استان،سید محمد احمدپور عصر شنبه در نشست با خبرنگاران و روابط عمومی ادارات شهرستان جم با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی و اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی اظهار داشت: مدیران ادارات به جایگاه روابط عمومی اهمیت بیشتری دهند و آن را فعال کنند و خدمات و عملکرد خود را به مردم ارائه دهند.

فرماندار جم با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگو باشند همان طور که از کلمه مسؤول برداشت می‌شود تاکید کرد: در شهرستان کارهای خوبی انجام می‌شود که با تعامل روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه می‌توان به انعکاس آن در جامعه پرداخت.

احمدپور نقدهای خبرنگاران را فرصتی برای توسعه و بهبود دانست و ادامه داد: رسانه‌های شهرستان در زمینه مطالبه گری و بیان مشکلات عملکرد خوبی داشته‌اند.

فرماندار جم با بیان اینکه آب از دغدغه‌های وی است گفت: ۱۱ جلسه کارشناسی خوب در چند ماه گذشته پیرامون آب شهرستان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه رسانه‌های شهرستان پیرامون آب مطالبه گری خوبی داشته‌اند و گلایه‌های مردم در این زمینه منطقی و به حق است تاکید کرد: در سال‌های قبل پروژه آبرسانی جم پیشرفت لاک پشتی داشته است و اقدام اساسی انجام نگرفته است.

احمدپور تردد روزانه ده‌ها تانکر آب در مسیر جم به سیراف را سبب تخریب اتوبان عنوان کرد و بیان داشت: با تدابیر استاندار و پیگیری‌های انجام شده تفاهم نامه‌هایی برای تکمیل پروژه منعقد می‌شود.

احمدپور با بیان اینکه برای اجرای کامل پروژه حدود ۵۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است بیان داشت: در این زمینه بزودی خبرهای خوشی را اعلام خواهیم کرد.

فرماندار جم از رفع مشکل ۹۰ درصد اراضی موات شهرستان که حدود ۹۰۰ هکتار است خبر داد و بیان داشت: مالکین طی یک ماه می‌توانند صاحب سند شوند.

وی در زمینه عملکرد روابط عمومی ادارات شهرستان نیز گفت: برخی روابط عمومی‌ها خواب هستند و این جلسه برگزار کردیم تا تعامل روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه افزایش یابد.

رئیس شورای اداری شهرستان جم با بیان اینکه مدیری موفق است بتواند اعتبارات ملی جذب کند گفت: در ۶ ماهه گذشته ۱۸۶ میلیارد تومان اعتبارات ملی جذب شده است.

وی در زمینه آسفالت معابر روستاها نیز گفت: هر دهیاری بتواند ۵۰ درصد آسفالت انجام بدهد ۵۰ درصد نیز قیر یارانه‌ای در اختیار ایشان قرار می‌گیرد.

فرماندار جم درباره رئیس جدید اداره ارشاد نیز گفت: گزینه‌ای را برای مدیریت معرفی نکردیم فعلاً اداره مذکور با سرپرست اداره می‌شود و مدیرکل مربوط در این زمینه تصمیم می‌گیرد

احمدپور درباره بخشدار ریز نیز گفت: تأخیر در انتصاب را قبول دارم و گزینه خود را برای انتصاب معرفی کردیم.

فرماندار جم از بازرسی روزانه بازار توسط نهادهای مربوط خبر داد و گفت: روابط عمومی اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف در این زمینه اطلاع رسانی کنند.

احمدپور گفت: ۱۱ کیلومتر باند دوم مسیر جم به فیروزآباد در هفته دولت افتتاح می‌شود و پیگیری فاز سوم مسیر جم به پالایشگاه نیز در برنامه است.

گفتنی است در این نشست اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها دیدگاه‌های خود را در زمینه‌های مختلف مطرح کردند.

  • منبع خبر : مهر