عده‌ای غرب‌زده دنبال تخریب پیشرفت‌های دیپلماتیک کشور هستند
عده‌ای غرب‌زده دنبال تخریب پیشرفت‌های دیپلماتیک کشور هستند

ندای استان:امام جمعه خارگ بر لزوم اصلاح روال بانکداری در کشور تاکید کرد و گفت: عده‌ای غرب‌زده دنبال تخریب پیشرفت‌های دیپلماتیک کشور هستند.

به گزارش ندای استان،حجت الاسلام موسی کمالی در خطبه‌های نماز جمعه خارگ با تاکید بر لزوم فاصله گرفتن از گناه و معصیت اظهار داشت: هر وقت گناه کردیم از انسانیت فاصله گرفتیم.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) را بیان کنیم در کلام نمی‌توان بیان داشت و باید در این زمینه مطالعه و پژوهش دقیق علمی شود.

امام جمعه خارگ افزود: اگر تقوا داشته باشیم پیشرفت خواهیم کرد. هیچوقت انسان با گناه پیشرفت نخواهد کرد، ارزش انسان به معنویت است.

وی تصریح کرد: زنان قابلیت بسیار بالایی در اجتماع دارند، غربی‌ها زن را به عنوان یک کالا معرفی کردند و به اسم آزادی به جایگاه زنان خیانت شده است.

حجت‌الاسلام کمالی خاطر نشان کرد: عده‌ای القا کردند که اگر پیشرفت بخواهیم بکنیم، باید کدخدا را ببینیم، اما در سفر ریاست جمهور به روسیه دیدیم که باید خدا را ببینیم.

وی با اشاره به اینکه در دوره جدید تاکید ما ارتباط با همسایگان است، خاطرنشان کرد: عده‌ای غرب زده به دنبال تخریب این پیشرفت دیپلماتیک هستند.

امام جمعه خارگ با اشاره به ضربه‌های مقاومت یمن در منطقه گفت: مقاومت یمن سیلی محکمی به امارات زد.

وی با تاکید بر اینکه بدهکاران بانکی به مردم معرفی شوند، تصریح کرد: با اعتبار سنجی به مردم عادی وام داده می‌شود.

کمالی با اشاره به اینکه رئیس جمهور دستور داده که بدهکاران بانکی به مردم معرفی شوند، اما گوش شنوایی در بانک‌ها نیست افزود: سودهای دیرکرد وام به گفته مراجع حرام است، اگر بانک‌ها درست شوند، اقتصاد کشور درست خواهد شد.

  • منبع خبر : مهر