سهم بوشهر در اعزام زائر به مراسم اربعین ۵۰۰ نفر است
سهم بوشهر در اعزام زائر به مراسم اربعین ۵۰۰ نفر است

ندای استان:رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: سهم استان بوشهر در اعزام زائر به مراسم اربعین ۵۰۰ نفر است.

به گزارش ندای استان،عبدالرضا مطاف صبح سه‌شنبه در نشست هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات و دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر اظهار داشت: کانون‌های خدمت رضوی نقش مهمی در رسیدگی به مشکلات و رفع نیازهای مردم دارند.

وی از اعزام زائران به مراسم اربعین حسینی خبر داد و بیان کرد: امسال از ۳۰ هزار نفر سهمیه اعزام زائر اربعین به عراق، ۵۰۰ سهمیه شامل استان بوشهر شده که در تلاش هستیم سهمیه بیشتری دریافت کنیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر خاطرنشان کرد: ۸۰ موکب در استان بوشهر وجود دارد که هر ساله خدمات گسترده و متنوعی را به زائران اربعین ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: استان بوشهر از نقطه صفر مرزی جنوبی تا شمالی موکب دارد و در مسیرهای ارتباطی میزبان استان‌های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد هستند.

مطاف به عشق و علاقه مردم استان به اهل بیت اشاره کرد و افزود: اجرای پروژه‌های ساخت سه نیم ضریح حضرت عباس (ع)، امام حسین (ع) و حضرت قاسم (ع) نشانه‌ای از این عشق و ارادت است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر از آمادگی این ستاد برای اجرای برنامه‌های مناسبتی فرهنگی با دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی خبر داد.